تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819828069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميركياني: انيميشن‌هاي جشنواره جا‌م‌جم قابليت جهاني دارند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ميركياني: انيميشن‌هاي جشنواره جا‌م‌جم قابليت جهاني دارند
داور بخش پويانمايي سومين جشنواره جام جم با تمجيد از كيفيت آثار رسيده به مرحله داوري گفت: آثار سطح قابل قبولي داشت و حتي ما آثاري ديديم كه بسيار برجسته بودند و قابل رقابت در كلاس جهاني هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس، محمد ميركياني با بيان اينكه اين دوره جشنواره نسبت به دوره قبلي يك گام به جلو برداشته است اظهار داشت: حوزه انيميشن يك حوزه تازه متولد شده است كه براي موفقيتش تلاشهاي بسياري در حال انجام است.

وي افزود: اين جشنواره در واقع پويانمايي براي رسانه است. يعني ما در ارزيابي هايمان آثار پويانمايي را بررسي مي كنيم كه براي تلويزيون توليد شده است. بنده كه اين آثار را ديدم مي توانم بگويم ما در حوزه انيميشن يك گام رو به جلوي ارزشمند برداشته ايم و اين در آثار بخوبي مشهور بود.

وي گفت: بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه موفقيت يك اثر انيميشن در تعداد بالاي آيتم هاي آن است، يعني هر اندازه آثار بومي و ايراني تعداد بيشتري توليد شود بيشتر ديده مي شود. در همه جاي دنيا هم همينطور است.

ميركياني ادامه داد: يكي از اتفاقات شاخص اين جشنواره تعداد بالاي آثار است هر چند نياز است در دوره آتي جشنواره به اندازه كيفيت بر كميت هم توجه شود چرا كه هميشه يك اثر متوسط با تعداد بالا بيشتر از يك اثر عالي با تعداد كم ديده مي شود.

وي در پاسخ به اين پرسش كه ويژگي شاخص مشترك آثار چه بوده گفت: به نظر من كارها از نظر فني در سطح خوب و قابل قبولي قرار داشتند كه بايد سرمايه گذاري بيشتري بر روي اين استعدادها بكنيم. سطح آثار سطح قابل قبولي بود و حتي ما آثاري ديديم كه بسيار برجسته بودند و قابل رقابت در كلاس جهاني هستند. فراموش نكنيم ما هنرمندان بزرگي داريم.

داور بخش انيميشن جشنواره جام جم همچنين پيشنهاد داد تيم هاي فني متوسط تبديل به يك تيم با كيفيت شوند و اين گروهها بيشتر مورد حمايت قرار بگيرند تا خروجي هاي شاخص تري داشته باشيم.

ميركياني در پايان به مزيت هاي جشنواره جام جم اشاره كرد و گفت: اين جشنواره مانند جام جهاني فوتبال است همين كه يك اثر به بخش داوري ها راه پيدا كرده خودش كلي اعتبار و ارزش است و جايزه خيلي مهم نيست.

انتهاي پيام/

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن