تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804101006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلامت خانواده در گرو توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:
سلامت خانواده در گرو توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تمام توان باید تلاش کرد تا فرهنگ عفاف و حجاب بیش از پیش رعایت شود، چرا که سلامت خانواده در گرو توسعه و ترویج این فرهنگ ناب است.



حجت الاسلام رحمت الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد و در حاشیه نشست ستاد شئون فرهنگی این استان اظهار داشت: ملتی که هویت نداشته باشد و نسبت به داشته‌های خود نیز احساس حقارت کند، خود به خود تهی شده و به جولانگاهی برای استکبار تبدیل خواهد شد.
 
وی با بیان این که فرهنگ به مجموعه باورها، اعتقادات، آداب و رسوم و سنن و همچنین هنجارها اطلاق می شود، افزود: در گذشته برای مسلط شدن بر کشورها از راه نظامی وارد می‌شدند، شاید در ابتدا پیروز میدان بودند اما رفته رفته تحت تأثیر فرهنگ آن کشور قرار می‌گرفتند.
 
حجت‌الاسلام اروجی با تأکید بر این که فرهنگ هر ملت هویت آن ملت است، خاطرنشان کرد: امروزه برای این که به طور کامل بتوانند بر کشوری تسلط پیدا کنند، ابتدا فرهنگ آن کشور را مورد هجمه قرار می‌دهند تا از طریق سلب فرهنگ و آداب و رسوم، به اهداف خود دست یابند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمنان بر این باورند که برای رسیدن به اهداف خود در کشورهای تحت تسلط، باید فرهنگ آن کشور را از بین برد و به خوبی می‌دانند که هر وقت توانستند فرهنگ خود را به آن کشور غالب کنند تا مدت ها بر کشور مزبور مسلط هستند.
 
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، ما در معرض یک تهاجم هستیم و دشمن با رواج ماهواره و دیگر رسانه‌ها سعی در تضعیف ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
 
این مقام مسؤول تأکید کرد: از همه مهم تر، خانواده را مورد هجوم خود قرار داده و از طریق پخش سریال‌های مختلف از ماهواره، بی‌بندوباری را در جامعه رواج داده که این خود مهم ترین عامل برای سست کردن بنیان خانوداه‌ها است.
 
حجت الاسلام اروجی تصریح کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود تمهیدات و مقدمات لازم را فراهم کرده و و با رواج بی‌بندوباری و از بین بردن عفاف، معضلاتی را برای جامعه اسلامی پدید آورده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که عفاف و حجاب در کنار هم معنا پیدا می‌کنند، بیان کرد: شاید کسی حجاب داشته باشد اما عفاف خود را از دست داده باشد و توانایی کنترل شهوات هواهای نفسانی را نداشته باشد.
 
وی با بیان این که حجاب مربوط به ظاهر و عفاف در بطن یک زن مسلمان است، گفت: در بحث حجاب بر این باوریم که لباس انسان باید پوشاننده ظاهر بوده و اعضای بدن را از دید نامحرم پنهان نگه دارد به طوری که جنس مخالف را تحریک نکند.
 
حجت‌الاسلام اروجی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درخصوص حجاب، اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که حجاب هرطوری می‌تواند باشد اما حجاب چادر بهترین است چرا که حجاب ملی ما است.
 
وی ادامه داد: در این میان، اسلام برای حفظ بنیان خانوداه و ارزش نهادن به جایگاه زن، حجاب را روی کار آورد و در برخی کشورها غربی بر این باورند که حجاب و عفاف راهی برای رسیدن زنان به سعادت و جایگاه والا و واقعی خود است.
 
این مقام مسؤول در پایان تأکید کرد: با تمام توان باید تلاش کرد تا فرهنگ عفاف و حجاب بیش از پیش رعایت شود، چرا که سلامت خانواده در گرو توسعه و ترویج این فرهنگ ناب است./9457/ت302/ب



۱۳۹۲/۱۰/۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن