تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803809560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شيوه زبان آموزي ELS در اردبيل ايجاد شد/ سهولت يادگيري زبان انگليسي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شيوه زبان آموزي ELS در اردبيل ايجاد شد/ سهولت يادگيري زبان انگليسي
اردبيل – خبرگزاري مهر: مدرس بين المللي شيوه زبان آموزي ELS از راه اندازي و ايجاد اين متد نوين براي اولين بار در استان اردبيل خبر داد.

سعيد شامي به عنوان مدرس و مبتكر اين متد نوين زبان آموزي در گفتگو با خبرنگار مهر اين شيوه را تحولي بي نظير در آموزش مكالمه زبان انگليسي براي علاقمندان داخل كشور و استان اردبيل دانست و تصريح كرد: شيوه ELS با هدف آموزش زبان با تكيه بر گوش دادن و تكرار كردن اجرا مي شود.

وي با بيان اينكه اين شيوه براي اولين بار در آمريكا اجرا شده است، تاكيد كرد: اجراي آن در كشورهاي مختلف به دليل موفقيت طرح و كسب نتيجه مطلوب مورد استقبال مخاطبان واقع شده است.

جوان ترين مدرس بين المللي زبان انگليسي افزود: جرئت دادن به زبان آموز، تقويت اعتماد به نفس و كاهش اظطراب ناشي از زبان آموزي از مزاياي اين طرح محسوب مي شود.

وي با اشاره به مشكلات فراگيري زبان انگليسي به عنوان نياز علمي روز دنيا، از سوي علاقمندان كشور تاكيد كرد كه شيوه زبان آموزي ELS با رفع اين مشكلان در نظر دارد با ارائه مكالمات از زندگي روزمره مردم زمينه آموزش زبان را فراهم كند.

حذف نوشتار و گرامر از آموزش زبان

شاهي با تاكيد به اينكه در اين شيوه نوشتن به صورت كامل حذف خواهد شد، اضافه كرد: نزديك به 90 درصد آموزشگاه هاي زبان در كشور و استان اردبيل كتاب محور است كه موجب مي شود زمان تلف شده كار آموز در حين آموزش قابل توجه باشد.

وي متذكر شد: با اين وجود اين شيوه در نظر دارد با حذف گرامر و نوشتار زمينه استرس و اتلاف وقت را كاهش داده و در مقابل از زمان هاي تلف شده زبان آموز در طول روز به بهترين شكل ممكن استفاده كند.

به گفته مدرس شيوه زبان آموزيELS ، در اين شيوه مدرس مكالماتي از زندگي روزمره را نيز ضبط كرده و در اختيار زبان آموز قرار مي دهد تا در طول روز در زمان دلخواه به آن گوش دهد.

وي با بيان اينكه با گوش دادن مكرر زمينه تكرار همان جمله فراهم شده و در نهايت آموزش زبان حادث مي شود، بيان داشت: اين شيوه برخلاف روش هاي ديگر كه به دليل عدم توجه به فرهنگ آموزشي كشور ناموفق بود، كاملا با فرهنگ آموزشي همخواني دارد.

استقبال زبان آموزان از حذف گرامر

شامي با بيان اينكه در طول ده ماه فعاليت خود توانسته است آموزش 250 نفر علاقمندان زبان انگليسي را در استان اردبيل به عهده بگيرد، عنوان كرد: نزديك 40 كارآموز در حال حاضر قدرت مكالمه كامل به زبان انگليسي را دارند.

وي رمز اين موفقيت را توجه به اصول اصلي يادگيري زبان انگليسي و ساير زبان هاي زنده دنيا شامل گوش دادن و صحبت كردن عنوان كرد و افزود: در اين طرح حذف گرامر موجب مي شود زبان آموز با حوصله و اعتماد به نفس بيشتري براي آموزش زمان اختصاص دهد.

اين مدرس با اشاره به استقبال قابل توجه علاقمندان سطح كشور از اين طرح به دليل عدم مشابهت آن با ساير شيوه ها و نيز قدرت فراگيري بالا و سهولت افزود: تاكنون بالغ بر هزار بسته آموزشي اين شيوه در استان هاي ديگر از جمله ايلام، تهران، آذربايجان شرقي، خوزستان و... توزيع شده است.

وي همچنين از برگزاري تورهاي داخلي و خارجي در اين شيوه به منظور توسعه و پيشرفت آموزش زبان انگليسي خبر داد و افزود: يكي از ضروريات آموزش در اين شيوه حضور در محيط زباني است.

شامي تاكيد كرد: اين مهم براي مدرسان ضرورت ويژه دارد و مدرس بدون حضور در محيط زباني و زندگي حداقل كوتاه مدت توان انتقال دانش خود را نخواهد داشت.

وي براين اساس معتقد است گوش دادن، تكرار كردن و درادامه جمله سازي از جمله مهمترين اصول اين تكنيك آموزشي است.

ضرورت فراگيري زبان انگليسي در بين كارمندان، تجار و بازرگانان

وي با تاكيد به آموزش پنج مدرس شيوه زبان آموزي ELS در اردبيل اضافه كرد: در حال حاضر حمايت از اين طرح در سايه حمايت از مدرسان و ارائه مجوز آموزشگاه ممكن خواهد بود.

مدرس شيوه زبان آموزي ELS با بيان اينكه آموزش با اين شيوه مي تواند به سادگي توسط كاركنان ادارات، تجار و بازرگانان مورد استفاده قرار گيرد، اضافه كرد: ادارات مي توانند با مشاركت در اين طرح زمان آموزش تضميني زبان به كاركنان خود را با بهره گيري از ساعات پرت كاري فراهم كنند.

كد خبر: 2199105

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱ - ۱۶:۴۳

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن