تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818965990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش‌بيني هوا تا پايان هفته


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: پيش‌بيني هوا تا پايان هفته
مديركل پيش‌بيني سازمان هواشناسي با بيان اينكه به دليل سكون و پايداري جوي، طي روزهاي آينده شاخص كيفيت هواي تهران در شرايط ناسالم قرار مي‌گيرد، گفت: هواي سرد تا پايان هفته در كل كشور حاكم خواهد بود.

احد وظيفه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: پيش‌بيني مي‌شود كه تا پايان هفته جاري شرايط جوي در كل كشور به خصوص تهران پايدار بماند.

مديركل پيش‌بيني و هشدار سازمان هواشناسي، افزود: طي روزهاي آينده در تراز مياني جو شاهد سكون يا نزول هوا هستيم كه اين شرايط باعث مي‌شود جريانات صعودي در منطقه شكل نگيرد.

وي بيان داشت: در شرايط سكون و پايداري جوي، دود حاصل از خودروها، منازل و ... در فاصله 50 تا 100 كيلومتري سطح زمين باقي مي‌ماند.

وي با بيان اينكه انتظار مي‌رود كه شرايط ناسالم هواي تهران تا پايان هفته ادامه يابد، ابراز داشت: تعطيلي فردا مي‌تواند تا حدي مانع از تشديد آلاينده‌هاي جوي در روز آينده باشد اما پيش‌بيني مي‌شود كه آلاينده‌هاي هوا طي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه افزايش يابد.

وظيفه با اعلام اينكه سرعت وزش باد طي روزهاي آينده ضعيف خواهد بود، ادامه داد: در كل كشور و تهران طي روزهاي آينده تغييرات دمايي نخواهيم داشت و هواي سر موجود تا پايان هفته جاري حاكم خواهد بود.

وي با بيان اينكه در جنوب شرق و شرق كشور(نوار جنوبي) شاهد عبور سامانه بارشي خواهيم بود، افزود: بر همين اساس براي امروز و فردا پيش‌بيني مي‌شود كه خليج فارس، هرمزگان،‌جنوب فارس، جنوب سيستان و بلوچستان و بوشهر بارش باران را تجربه كنند.

مديركل پيش‌بيني و هشدار سازمان هواشناسي درباره بارش برف در كشور، خاطرنشان كرد: در هفته جاري براي هيچ يك از مناطق كشور بارش برف پيش بيني نمي‌شود و چنانچه بارشي هم صورت گيرد در ارتفاعات غرب كشور و به صورت پراكنده خواهد بود.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن