تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802956151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير خارجه ايتاليا در نشست خبري مشترك با ظريف/2/ اراده‌اي قوي براي درك علائم مثبت شكل‌گيري فضاي جديد داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: وزير خارجه ايتاليا در نشست خبري مشترك با ظريف/2/ اراده‌اي قوي براي درك علائم مثبت شكل‌گيري فضاي جديد داريم
در راستاي تقويت خطوط ‌آهن و صنايع هوانوردي نيز گفتگوهايي با مقامات ايراني داشتيم و قرار است طي روزهاي آينده هياتي از بانگ مركزي ايران به ايتاليا سفر كند، ما پرونده‌هاي عقب افتاده اي داريم كه بايد برررسي شود اما اميدواريم پرونده‌هاي نويني در راستاي همكاري طرفين ايجاد شود. وزير خارجه ايتاليا در نشست خبري مشترك با ظريف/2/ اراده‌اي قوي براي درك علائم مثبت شكل‌گيري فضاي جديد داريم
وزيرامورخارجه ايتاليا سفر به ايران را نشان از اراده قوي كشورش براي درك علائم مثبت شكل‌گيري فضاي جديد در ايران خواند.

به گزارش خبرنگارايلنا،امابونينو وزير امور خاجه ايتاليا پس از اين كه روز گذشته وارد تهران شد امروز پس از گفت گو با ظريف در كنفرانس مطبوعاتي كه با حضور خبرنگاران داخلي و خارجي برگزار شد عنوان كرد: من در 19 نوامبر سال گذشته به شما قول دادم كه پاسخ سفر شما را به رم مي‌دهم. و قتي كه ر‌ئيس‌جمهور ايران در حاشيه نشست مجمع عمومي با نخست وزير ايتاليا ديدار داشتند اين مسئوليت را دادند تا وزراي امور خارجه دو كشو ادامه كارهاي را پيگيري كنند.

وي با بيان اينكه خوشحالم كه امروز به همراه هياتي بزرگ در كنار شما حضور دارم،گفت: علاقه‌مندي شما براي پيگيري مسائل و تلاشهاي رسانه‌هاي شما كه بسياري از انها را خانم ها تشكيل مي دهند جاي تقدير دارد، چرا كه همكاري رسانه‌اي تاثير مثبتي در افكار عمومي جهاني خواهد دااشت و منافع همه را حفظ مي كند.

وزير امور خارجه ايتاليا سفر به ايران را نشان از اراده قوي كشورش براي درك علائم مثبت شكل‌گيري فضاي جديد در ايران خواندوگفت: طي روزهاي آينده نيز وزير فرهنگ ‌ايتاليا؛ رئيس كمسيون خارجي سناي ايتاليا و همچنين نمايندگاني از حوزه صنعت اين كشور به ايران سفر خواهند كردواميدواريم اين آغازي در راستاي گفتگو هاي دوجانبه باشد.

وي با بيان‌اين كه با ديدار با آقاي ظريف نسبت به همكاري‌هاي دو‌جانبه ايتاليا و ايران و همچنين پرونده هسته‌اي ايران كه منجر به موفقيت شد ابراز اميدواري كردم،گفت: ما مي دانيم كه راه طولاني و توام با موانع است، اما خويشتن داري ميخواهد،بنابراين لازم است تا اين گفت ها را ادامه دهيم و آن را تقويت كنيم.

بونينو با تاكيد بر اين كه ايران بايد نقش اساسي در راستاي حل بحرانهاي منطقه‌اي ايفا كند، گفت: دوشنبه گذشته در بروكسل در اين كه بايد به گشايش هاي صورت گرفته در مورد ايران توجه شود تاكيد كردم و لازم مي‌دانم اين را بگويم ايران بايد همچنين براي حل بحران سوريه نقس اساسي را داشته باشد.

وزيرامور خارجه ايتاليا با اشاره به اين كه طي روزهاي آينده در خصوص تاثير مثبت حصور ايران در حل بحرانهاي منطقه اي بررسي خواهيم كرد،گفت‌: تصميم اين گفتگو بر اين شد كه روابط ما ناظر به همكاري‌هاي دو جانبه و براي ثبات‌بخشي به مساله‌افغانستان باشد. ما با تقويت يادداشت همكاري ميان ايتالياوايران همكاري هاي بيشتري را درخصوص منطقه هرات مي‌خواهيم.

وي همچنين خاطرنشان كرد:در ديدار با آقاي ظريف ايشان اعلام امادگي كردند كه موضوعات حقوق بشر را بدون پيش داوري مورد عنايت قرار دهند. همچنين در خصوص مسائل زنان گفت‌وگوهاي سازنده‌اي با همكارم خانم ملاوردي داشتم و در ديدار با خانم ابتكار نيز قرار شد پيگيري هاي لازم در خصوص همكاري‌هاي پيرامون مسائل مهم محيط زيست انجام شود.

بونينو با اعلام اين كه در نمايشگاه محيط زيست كه در اغاز فوريه برگزار مي شود شاهد حضور شركتهاي ايراني نيز خواهيم بود، گفت: ما معتقديم كه بايد گفت گوهاي دو جانبه را توسعه ببخشيم.

وزير امورخارجه ايتاليا همچنين با تاكيد تقويت حضور و تحصيل دانشجويان ايران در دانشگاههاي ايتاليا اظهار داشت:هم اكنون ما حدود 2600 دانشجوي ايراني در دانشگاههاي ايتاليا داريم كه علاقه منديم اين تعداد را افزايش دهيم. همچنين ماموريت هاي باستان‌شناسي توسط كارشناسان ايتاليايي در ايران پيش مي رود كه خواهان تقويت آن هستيم.

وي با اشاره به اين كه گسترش همكاري‌ها با شناخت دو طرفه ايجاد مي‌شود، گفت: در راستاي تقويت خطوط ‌آهن و صنايع هوانوردي نيز گفتگوهايي با مقامات ايراني داشتيم و قرار است طي روزهاي آينده هياتي از بانگ مركزي ايران به ايتاليا سفر كند، ما پرونده‌هاي عقب افتاده اي داريم كه بايد برررسي شود اما اميدواريم پرونده‌هاي نويني در راستاي همكاري طرفين ايجاد شود.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن