تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819640195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محكوميت 244 ميليوني براي پرونده عرضه خارج از شبكه سوخت در ابهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: محكوميت 244 ميليوني براي پرونده عرضه خارج از شبكه سوخت در ابهر
زنجان -خبرگزاري مهر: مدير كل تعزيرات حكومتي استان زنجان، از محكوميت 244 ميليوني براي پرونده عرضه خارج از شبكه سوخت در شهرستان ابهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، حميد رضا عزيزپور افزود: به موجب حكم قطعي شعب بدوي و تجديد نظر اداره كل تعزيرات حكومتي استان زنجان ، شعبه پخش نفت روستايي در يكي از روستاهاي شهرستان ابهر به اتهام عرضه خارج از شبكه مقدار5 2 هزار و 500 ليتر نفت سفيد تعزير شد.

وي اظهار داشت: اين شعبه علاوه بر ضبط سوخت هاي مكشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغي بالغ بر244 ميليون ريال به عنوان جزاي نقدي در حق صندوق دولت جمهوري اسلامي ايران محكوم
شد .

مدير كل تعزيرات حكومتي استان زنجان گفت: قاچاقچي انواع پوشاك خارجي در اداره كل تعزيرات حكومتي استان زنجان محكوم شد.

عزيزپور تاكيد كرد: به موجب حكم قطعي شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق كالا و ارز اداره كل تعزيرات حكومتي استان زنجان قاچاقچي مقدار 619 ثوب انواع كاپشن هاي زمستاني خارجي علاوه بر ضبط كالاهاي مكشوفه و مورد قاچاق به نفع دولت به پرداخت مبلغي بالغ بر 376 ميليون ريال به عنوان جزاي نقدي در حق صندوق دولت جمهوري اسلامي ايران محكوم شد.

ثبت نام از بيسوادان در پايگاههاي نمازجمعه استان زنجان

مديركل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر به صفر رساندن بيسوادي تا پايان برنامه پنجم ، در پايگاههاي نماز جمعه زنجان از بيسوادان ثبت نام به عمل خواهد آمد.

وي اظهار داشت: ميزان رشد درصد باسوادي استان نسبت به ميانگين كشور بالاست و يكي از دلايل مهم اين رشد هم انسداد ورودي بيسوادي بوده كه در سالهاي گذشته در اين زمينه اقدامات خوبي انجام شده است و براي باسواد كردن افراد باقيمانده نيز از فرصت بوجود آمده در هفته سوادآموزي بايد بنحو مطلوب استفاده كنيم و مطالب اصلي و كليدي را به جامعه منتقل كنيم.

مدير كل سازمان آموزش و پرورش استان زنجان همچنين از صدا و سيماي استان درخواست كرد كه با پوشش خبري خوب نسبت به پخش برنامه هاي متنوع در امر سوادآموزي در طول هفته اقدام نمايند.

در ادامه معاون سوادآموزي اداره كل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: در تاريخ هاي 6 و 13 دي ماه نيز در ميعادگاه هاي نماز جمعه كليه شهرستانهاي استان از بيسوادان جهت آموزش ثبت نام بعمل خواهد آمد.

كد خبر: 2200481

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱ - ۱۲:۱۸

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن