تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح اماكن ورزشي لشكر 84 خرم آباد با حضور عضو فدراسيون جهاني زورخانه اي


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: افتتاح اماكن ورزشي لشكر 84 خرم آباد با حضور عضو فدراسيون جهاني زورخانه اي
در مراسمي با حضور علي دولتشاهي نايب رئيس فدراسيون جهاني ورزش هاي زورخانه اي اماكن ورزشي تيپ 184 (لشگر 84) خرم آباد افتتاح و در اختيارورزشكاران قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا از لرستان ،رضا بيگي مديريت تربيت بدني تيپ 184 (لشگر 84) در اين خصوص درگفتگوي با خبرنگار برنا گفت: با حمايت مسئولان و فرماندهان تيپ ومساعدت لازم آنها بعد از سال ها بفكراحداث و بازسازي اماكن ورزشي تيپ باشيم كه خوشبختانه با پيگيري هاي مستمر و براي اولين بار در تاريخ اين لشكر سالن بدنسازي را با تمام تجهيزات لازم راه اندازي نموده و آماده استفاده سربازان وظيفه و نيروهاي كادري تيپ مي باشد

ستار رضا بيگي ادامه داد: با توجه به علاقه و استعداد بالاي لرستاني ها در امرتيراندازي بعد از ده سال سالن تيراندازي بادي را براي آقايان و بانوان احداث كرديم كه در هفته 6 روز براي آقايان و بانوان مورد استفاده قرار مي گيرد.

وي در خصوص وضعيت اين سالن اظهار داشت: سالن تيراندازي داراي 8 خط تيراندازي است و محل آن با تغيير كاربري كه داشتيم مهياي اين كار شدهاست.

رضا بيگي از راه اندازي 2 سالن بدنسازي در داخل منازل سازماني و داخلي تيپ خبر داد و گفت: سالن داخل منازل با تغيير كاربري يك سالن كه مورد استفاده نبود راه اندازي شد و در اختيار خانواده هاي محترم قرار ميگيرد و سالن بدنسازي كه در داخل تيپ راه اندازي شد ه براي سربازان و كادرارتش مورد استفاده قرار مي گيرد كه اين سالن را به پاس خدمات بي نظير و بي سابقه علي دولتشاهي به مردم لرستان به نام ايشان نامگذاري كرديم.

مسئول ورزش تيپ 184 خرم آباد در خصوص ديگر اماكن ورزش اين تيپ گفت: سالن چند شهيد صياد شيرازي، سالن عفاف كه اختصاص به ورزش هاي ايروبيك،رزمي، جودو و دفاع شخصي بانوان دارد. همچنين يك سالن ورزش هاي زورخانه اي و چمن استاندارد فوتبال از ديگر اماكن ورزشي اين تيپ در خرم آباد ميباشد.

اين مقام مسئول در خصوص حمايت از ورزشكاران گفت: با مساعدت فرماندهان ارشد تيپ 184 ورزشكاران را از نقطه شروع تا كسب قهرماني در ميادين داخلي وبين المللي حمايت مي كنيم و كليه هزينه ها را پرداخت مي كنيم بعنوان مثال سرباز حامد كريمي را در ورزش رزمي داشتيم كه قهرماني جهان را بدست آورد ويا مجتبي طهماسبي نفر اول مچ اندازي نيروهاي مسلح را داريم و... كه هزينه هاي اسكان، اعزام، خوراك و... را برايشان از بودجه هاي داخلي خودمان تقبل كرديم.

در ادامه اين مراسم علي دولتشاهي و هيأت همراه و سرهنگ افتخاري فرمانده تيپ، سرهنگ عسگري جانشين و ستوان يكم رضا بيگي مدير تربيت بدني در قسمتهاي مختلف اماكن ورزشي ديدار كردند و سالن بدنسازي تازه تأسيس تيپ راافتتاح نمود.

همچنين براي دقايقي حضار در مراسم با حضور در سالن زورخانه نظاره گر ورزش عده زيادي ازورزشكاران باستاني شدند و فضاي معنوي حاكم بر سالن زورخانه تيپ 184 شد

علي دولتشاهي در اين مراسم در سخناني ضمن يادآوري رشادت هاي نيروهاي مسلح بخصوص دلاور مردان ارتش در 8 سال دفاع مقدس گفت: خوشبختانه در زمان جنگ برادران لشگر 84 يك لشگر خط شكن بودند و بيشترين رشادت ها را در جنگ داشتند.

دولتشاهي در ادامه افزود: اگر موفقيت ها و از خود گذشتگي ها ي نيروهاي مسلح نبود بدون شك در كشور در حال حاضر شاهد آرامش و آسايش نبوديم كه مطمئناً خداوند مزد اين فداكاري ها را به عزيزان خواهد داد.

وي همچنين اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان ارتش در لرستان در زمينه ورزش وتوسعه آن بي توجه نبوده و فضايي كه در داخل تيپ 184 براي ورزشكاران احداث و بنا شده نشان از علاقه مندي و نگاه ويژه مسئولان و فرماندهان اين تيپ به ورزش مي باشد.

عضو فدراسيون جهاني زورخانه اي ضمن تشكر و قدرداني ازتوجه جدي فرماندهان تيپ 184 به ورزش، يادآور شد: بنده نيز بعنوان خادم كوچكي از خرم آباد با توجه به ارتباطاتي كه در سطح كشور داريم از نظرتجهيزات و لوازم براي اين مركز در صورت نياز كمك خواهيم كرد. چون مطمئناً استعدادهاي گمنامي در بين سربازان اين تيپ نهفته است كه با كوچكترين حمايتي مي توانند شكوفا شوند و در ميادين جهاني براي استان و كشور افتخاربيافرينند.

در ادامه اين مراسم سرهنگ افتخاري فرمانده تيپ 184 خرم آباد ضمن خوشآمدگويي به دولتشاهي و هئيت همراه و تشكر از توجه و اهتمام وي به ورزش لرستان گفت: در ورزش نيازمند مديريت هستيم چرا كه معتقديم نيروهاي جوان ما در اين تيپ مي توانند در ورزش هدفهاي بزرگ را بدست آورند كه بدست آوردن اين هدف مستلزم زير ساخت خوب و آموزش صحيح مي باشد افتخاري درادامه اظهار داشت: سربازاني در اين مركز مورد توجه قرار گرفتند كه باحمايت براحتي در ميادين جهاني حضور يافته و مدال هاي رنگارنگ طلا را كسب كردند. سرهنگ افتخاري در پايان اظهار اميدواري كرد. با حمايت و مساعدت افراد خير همچون دولتشاهي بتوانيم در پرورش استعدادها و نخبگان سرباز وظيفه سريعتر و حرفه اي تر قدم برداريم

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن