تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819468657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويري/مردم تايلند خود را براي تظاهرات بزرگ ضد دولتي در بانكوك آماده مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تصويري/مردم تايلند خود را براي تظاهرات بزرگ ضد دولتي در بانكوك آماده مي كنند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/10/01
00:00:00.00
مخالفان دولت در تايلند خود را براي برگزاري تظاهراتي گسترده آماده مي كنند.
به گزارش مونيتورينگ اخبار خارجي واحد مركزي خبر، مخالفان مي خواهند با برگزاري تظاهراتي گسترده ، يينگلاك شيناواترا نخست وزير تايلند را مجبور به استعفا كنند. چند روز پيش با اوج گيري اعتراضات، نخست وزير مجبور شد پارلمان را منحل و تاريخي را براي برگزاري انتخابات زودهنگام اعلام كند. مخالفان نمي خواهند از طريق انتخابات دولت تغيير كند بلكه آنها مي خواهند مستقيما قدرت را در تايلند به دست بگيرند. به باور آنها تاكسين شيناواترا نخست وزير اسبق تايلند و برادر نخست وزير كنوني كه هم اكنون در تبعيد است نفوذ زيادي در كشور دارد و با پولهايي كه خرج مي كند مي تواند نتيجه انتخابات را به نفع طرفداران خودش تغيير دهد. معترضان دولت را به فساد و بي كفايتي متهم مي كنند.
00:00:48.10
رهوا پهورات معترض چهل و يك ساله گفت من با حزب دموكرات در تحريم انتخابات موافق هستم زيرا من مطمئنم اگر دموكراتها تصميم به مشاركت در انتخابات بگيرند، اين حزب نمي تواند بازگشتي قوي داشته باشد.
00:01:36.19
تهانگويوا پنتونگ پنجاه و پنج ساله هم گفت به نظر من كار خوبي است كه آنها انتخابات را تحريم مي كنند. به اين ترتيب ما مي توانيم نظام حاكم را اصلاح كنيم و نظامي جديد ايجاد كنيم.
00:01:50.08

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن