تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819624670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امدادرساني داوطلبي جزو اصول هلال‌احمر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: امدادرساني داوطلبي جزو اصول هلال‌احمر است
رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان تاكستان با بيان اينكه داوطلبان نيروهاي امدادي و كمك‌رسان اصلي هلال‌احمر هستند، گفت: امدادرساني داوطلبي جزو اصول هلال‌احمر است


به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران عبدالله طاهرخاني با اشاره به اينكه دبيرخانه ستاد حوادث غيرمترقبه در جمعيت هلال‌احمر واقع شده است، اظهار داشت: جمعيت هلال‌احمر جزو اعضاي اصلي اين مديريت است و جلسات دبيرخانه اين مديريت به مركزيت هلال‌احمر و ارگان‌هاي ديگر در استان و شهرستان برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه حضور افراد در هلال‌احمر داوطلبي است، افزود: نيروهاي هلال‌احمر بر اساس يكي از اصول هفت‌گانه به جزو موارد اداري به صورت داوطلبانه فعاليت مي‌كنند.

رئيس جمعيت هلال‌احمر شهرستان تاكستان با بيان اينكه داوطلبان نيروهاي امدادي و كمك‌رسان اصلي هلال‌احمر هستند، بيان كرد: درآمدهاي هلال‌احمر با توجه به غيرانتفاعي و عامل المنفعه بودن آن از خود جمعيت يا درصدي از بليت هواپيمايي، كشتي‌راني يا ارسال مراسلات پستي كه در قانون و اساس‌نامه موارد آن ذكر شده است به عنوان بودجه ساليانه در رديف اعانات دولت به جمعيت داده مي‌شود.

طاهرخاني اضافه كرد: نهاد هلال‌احمر همچنين رديفي را در سازمان ملل متحد داشته و كشورها بر اين اساس متعهد هستند تا نسبت به كشوري كه خسارت يا حادثه ديده كمك كنند كه اين امر جزو اصول بين‌المللي هلال‌احمر است.

وي با تأكيد بر اينكه افكار همه‌گير كمك‌رساني در هلال‌احمر هيچ حد و مرزي را متصور نيست، ابراز داشت: در سال‌هاي اخير جمعيت و ستاد حوادث غيرمترقبه در دانشگاه‌ها رشته‌هاي مديريت حوادث، مديريت سوانح، مديريت برنامه‌ريزي در حوادث را به آموزش گذاشته است.

رئيس جمعيت هلال‌احمر شهرستان تاكستان عنوان كرد: آموزش اين رشته‌ها بي‌ترديد در پيشبرد هرچه بهتر هلال‌احمر اثرگذار بوده است.

طاهرخاني ابراز كرد: گسترش تجهيز هلال‌احمر به دستگاه‌هاي نجات، وسايل پزشكي و آمبولانس جزو نيازهاي اين جمعيت است كه انجام بهتر وظايف را امكان‌پذير مي‌كند.

وي ادامه داد: همچنين با افتتاح بيمارستان خيابان شهيد فكوري تاكستان حجم بيماران تأمين اجتماعي كاهش يافته و بهتر به حوادث رسيدگي مي‌شود و در حال حاضر مشاركت كار گروه تخصصي امداد و نجات نيز در تاكستان رضايت‌بخش بوده است.

انتهاي پيام/م

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن