تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امكانپذير بودن افزايش توليد محصولات ارگانيك در سايه بازاريابي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: امكانپذير بودن افزايش توليد محصولات ارگانيك در سايه بازاريابي
مدير دفتر محيط زيست و توسعه پايدار سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان شرقي گفت: كارشناسان افزايش توليد محصولات ارگانيك را در سايه فرهنگسازي مصرف اين محصولات و بازاريابي آنها امكانپذير مي دانند.


احمد بايبوردي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز افزود: ارايه آموزش هاي علمي و كاربردي به كشاورزان براي توليد محصولات ارگانيك ضروري است.

وي تشريح كرد: افزايش روزافزون جمعيت و تقاضاي بسيار براي مواد غذايي موجب شده است، توليدكنندگان براي افزاي توليد خود بيش از حد از سموم كودهاي شيميايي استفاده كنند و اين امر موجب نگراني مصرف كنندگان و تقاضاي بازار براي توليد محصولات سالم و عاري از سم و كود شده است.

بايبوردي با اشاره اي به كُندي تغيير رفتار در كشاورزان ادامه داد: تغيير رفتار كشاورزان به منظور مديريت آفات به سوي كنترل شيميايي و توليد محصولات ارگانيك بسيار كُند است.

مدير دفتر محيط زيست و توسعه پايدار سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان شرقي يادآور شد: اتخاذ سياست هاي نشويقي براي توليدكنندگان با راه اندازي غرفه هاي فروش محصولات سالم در بازار و ميادين شهر راهكاري تاثيرگذار خواهد بود.

وي از راه اندازي كلينيك گفت و اظهار داشت: ايجاد كلينيك هي آموزشي و تخصصي در زمينه تغذيه، آفات و بيماري هاي زراعي و باغي در علاقه مند شدن بهره برداران براي توليد ارگانيك بي نتيجه نيست.

بايبوردي ضمن بازگو نمودن تاثير مثبت اختصاص يارانه به توليدكنندگان محصولات ارگانيك تاكيد كرد: اختصاص يارانه به كشاورزان توليدكننده محصولات ارگانيك را مي توان در افزايش توليد اين محصولات را مي توان به عنوان راهكاري اساسي قلمداد نمود./س

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن