تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819411597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو کبوتر دیگر هم پر کشیدند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
دو کبوتر دیگر هم پر کشیدند
در هفته‌ای که گذشت جانباز 70 درصد کازرونی حسنعلی طیبی کبوتر خردلی به یاران شهیدش پیوست و «سید عباس موسوی» جانباز 70 درصد کبوتر شکسته بال آسمانی شد.
کبوتر خردلی پر کشید

به گزارش نامه نیوز به نقل از عرش نیوز، جانباز 70 درصد حسنعلی طیبی سنبل صبر و پایداری پس از تحمل سال‌ها درد ناشی از مجروحیت به آسمان پرکشید. این جانباز سرافراز کازرونی پس از تشیع در تهران به شیراز اعزام شد تا روز جمعه 29 آذرماه سال جاری در زادگاهش در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شود.

زهی سعادت دلاور مردان جانباز شهید که غریو زخم‌هایشان کوه را سرافکنده کرد، اما شکوه را برنتافتند تا آنگاه که مقاومت و صلابتشان آسمان را شکافت و روح پاکشان در افلاک سکنی گزید. همان مردان مجاهد که در هشت سال دفاع مقدس شبیه‌ترین صحنه‌ها را به عاشورا و بدر و حنین و خیبر آفریدند و بی‌شک شهید بزرگوار حسنعلی طیبی از زمره آن بزرگ مردان بود. مجمع جانبازان شیمیایی استان فارس، پرواز ابدی شهید حسینعلی طیبی از جانبازان شیمیایی 70 درصد هشت سال دفاع مقدس، را به ملت شریف ایران علی‌الخصوص خانواده محترم ایشان تسلیت گفته‌اند.

علیرضا ظفرپور، اسوه صبر و مقاومت گردان حضرت بقیه الله لشکر 31 عاشورا، جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس نیز شهادت همرزم خود جانباز 70 درصد حسنعلی طیبی را طی پیامی به خانواده او تسلیت گفت و برای آن شهید علو درجات از ایزدمنان مسألت داشت. او در قسمت‌هایی از این پیام، شهادت را هنر مردان خدا ذکر کرده و از رشادت‌های شهید حسنعلی طیبی که در دوران دفاع مقدس و بعد از جنگ زبانزد عام و خاص بود را به نیکی یاد کرد.
این شهید والامقام را در تمامی راهپیمایی‌ها با اکسیژن قابل حمل می‌دیدم که با وجود تنگی نفس شدید و درد ناحیه قفسه سینه در صف اول راهپیمایی‌ها حضور داشت

وی گفت: این شهید والامقام را در تمامی راهپیمایی‌ها با اکسیژن قابل حمل می‌دیدم که با وجود تنگی نفس شدید و درد ناحیه قفسه سینه در صف اول راهپیمایی‌ها حضور داشت و همین 22 بهمن سال گذشته در راهپیمایی تهران حضور داشت و تمامی خبرگزاری‌ها این خبر را همراه عکس درج کردند. این نشان از عزم راسخ این شهید بود و او پس از سپری کردن درد و رنج ناشی از مجروحیت هم اکنون در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفته اینجانب از خداوند تبارک و تعالی آرزومندم که به ما هم‌رزمانش همتی مضاعف عنایت کند تا بتوانیم رهرو این شهید والا مقام استان فارس شهرستان کازرون باشیم.

کبوتر شکسته بال به عرش رفت

«سیدعباس موسوی ایوانکی» ، جانباز 70 درصد دفاع مقدس و برادر شهید «سید نورالدین موسوی»، عصر دیروز پس از 30 سال تحمل درد و رنج به خیل یاران شهیدش پیوست.

وی نخستین‌بار در 26 آبان‌ماه 59، در جریان آزادسازی سوسنگرد و دیگر بار در آذرماه 1360 در جریان فتح بستان مجروح شد. سرانجام در فتح خرمشهر برای سومین مرتبه با اصابت ترکش مجروح و قطع نخاع شد و تمام این مدت زمان 30 ساله را در بستر به سر برد.

این جانباز 70 درصد که جزو رزمندگان عملیات آزادسازی سوسنگرد بود سرانجام در عملیات محرم 1361 برای سومین بار به‌سبب اصابت ترکش مجروح و قطع نخاع شد و طی حدود 30 سال روی تخت بستری بود.

مراسم بزرگداشت این شهید گران‌قدر، روز، جمعه 29 آذر ماه از ساعت 14 تا 16، با حضور مردم شهیدپرور، ایثارگران و هم‌رزمانش در مسجد جامع شهر ایوانکی برگزار شد.

تشییع پیکر مطهر این جانباز و رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس، سید عباس موسوی از مقابل سپاه مقاومت علی‌بن ابی‌طالب (ع) به‌طرف گلزار شهدای این شهر برگزار شد و این شهید در کنار برادر شهید خود آرمید

تشییع پیکر مطهر این جانباز و رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس، سید عباس موسوی از مقابل سپاه مقاومت علی‌بن ابی‌طالب (ع) به‌طرف گلزار شهدای این شهر برگزار شد و این شهید در کنار برادر شهید خود آرمید.

شهید سید نورالدین موسوی ایوانکی، فرمانده گروهان در تاریخ 21 بهمن ماه 1364 در منطقه عملیاتی والفجر 8 به شهادت رسید و در گلزار شهدای ایوانکی به خاک سپرده شد.




1392/10/1





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن