تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819424707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در پي وقوع يك حادثه دلخراشمحور زيرآبي محلات بار ديگر عده‌اي از مسافران را به كام مرگ فرستاد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در پي وقوع يك حادثه دلخراشمحور زيرآبي محلات بار ديگر عده‌اي از مسافران را به كام مرگ فرستاد
مسئول اورژانس بيمارستان امام خميني محلات گفت: بار ديگر عده‌اي از مسافران در محور زيرآبي محلات قتل عام شدند و هيچ مسئولي به داد آنان نرسيد.
قاسم رئيس‌اكبري در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراك اظهار داشت: متاسفانه در چند روز گذشته وقوع يك حادثه دلخراش در محور زيرآبي محلات عده‌اي از هموطنان عزيزمان را به كام مرگ فرستاد و عده‌اي را نيز دچار معلوليت و مصدوميت كرد.

وي تصريح كرد: در اين حادثه كه بين يك دستگاه پژو و يك دستگاه پرايد رخ داد 10 نفر از سرنشينان اين خودروها دچار حادثه شدند كه از اين تعداد سه نفر جان خود را از دست داده و مابقي به شدت دچار مصدوميت، قطع نخاع، پارگي پلك چشم، شكستگي دست و پا و خون‌ريزي داخلي شدند.

مسئول اورژانس بيمارستان امام خميني(ره) گفت: متاسفانه بارها و بارها غير استاندارد بودن اين محور را از طريق نشريات و نامه‌نگاري‌ها به مسئولان اعلام كرده و خواستار رفع نقاط خطر اين محور شديم، اما مسئولان نه تنها اقدامي در اين زمينه نكردند، بلكه تقصير را بر گردن رانندگان انداختند، سوال اينجا است آيا رانندگان تنها در اين نقطه قوانين را رعايت نمي‌كنند، چرا در محورهاي ديگر اين همه تصادف رخ نمي‌دهد؟ چرا نبايد اين محور كه بخشي از آن به صورت نيمه كاره رها مانده تكميل و اصلاح شود، چرا بايد مردم در مقابل چشمان مسئولان در اين محور قتل عام شوند و كسي به داد مردم نرسد؟

26 مهر ماه امسال بود كه در يك حادثه رانندگي در محور زير‌آبي محلات، هفت نفر از اعضاي يك خانواده جان خود را از دست دادند.

در اين تصادف كه بين يك خودروي سمند و يك تريلر در يك كيلومتري شهر نيمور حد فاصل ميدان باقرآباد تا زيرآبي در ساعت 18 روز جمعه 26 مهر ماه اتفاق افتاد هفت نفر از سرنشينان سمند در برخورد با يك تريلر كشته شدند.

گفتني است پيش از اين نيز خبرگزاري فارس با انتشار گزارشي با عنوان «حراج جان در محورهاي خطر» در 12 آبان ماه امسال وضعيت نامناسب اين محور را به مسئولان گوشزد كرده و خواستار اصلاح اين محور شده بود.

انتهاي پيام/87002/ر40

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن