تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819863142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویاس بواس سرمربی میلان می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
ویاس بواس سرمربی میلان می‌شود
سرمربی پیشین تیم‌های چلسی و تاتنهام ممکن است سر از سن سیرو درآورد. به گزارش نامه نیوز به نقل از فارس، در حالی که ماسیمیلیانو آلگری در تیم میلان به شدت زیر فشار قرار گرفته و بارها هم صحبت از اخراج او به میان آمده است، از آندره ویاس بواس به عنوان جانشین او نام برده می‌شود.

آلگری که چهارمین فصل حضور در سن سیرو را تجربه می‌کند به نظر نمی‌رسد که پیشنهاد تمدید قراردادی از سوی سران باشگاه دریافت کند و ممکن است مجبور شود در پایان فصل روسونری‌ را ترک کند.

ویاس بواس هم که هفته گذشته و پس از شکست پنج بر صفر و خانگی تاتنهام مقابل لیورپول از این تیم اخراج شد، به دنبال شغل جدیدی می‌گردد و ممکن است سر از سری A ایتالیا درآورد.

دیگر گزینه‌هایی که ممکن است سکان هدایت میلان را به دست بگیرند فیلیپو اینزاگی و کلارنس سیدورف، مهاجم و هافبک پیشین این تیم هستند.

گفتنی است میلان با رسیدن به رتبه دوم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راهی مرحله حذفی شده اما در کالچو عملکرد خوبی نداشته است.




1392/9/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن