تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803505473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاگري بانوي قهرمان درباره سوءمديريت هاي فدراسيون جودو


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: افشاگري بانوي قهرمان درباره سوءمديريت هاي فدراسيون جودو
خدا را شكر كه توانستم در مسابقات مدال بگيرم و با چادر بر روي سكو بروم و بتوانم نام حضرت فاطمه زهرا(س) و نام حضرت آيت الله خامنه اي را بر روي سكو به جهان نشان دهم.
خانم سميه حيدري عضو تيم ملي كوراش بانوان كه در رقابتهاي كوراش قهرماني جهان موفق به كسب مدال برنز شد ، در گفتگو با خبرنگار رسانه الكترونيكي تابش كوثر گفت: حدود ۱۵ سال است كه جودو كار مي كنم و دو مرتبه در رقابت هاي كوراش بازي هاي داخل سالن آسيا نايب قهرمان شدم و به تازگي هم ، مدال برنز رقابت هاي كوراش قهرماني جهان را كسب كردم .

حيدري كه بعد از كسب مدال برنز در رقابت هاي كوراش قهرماني جهان با چادر و با در دست گرفتن قران مجيد و تمثالي از مقام معظم رهبري بر روي سكوي سوم جهان ايستاد ، گفت : حجاب محدوديت نيست ، مصونيت است و باعث پيشرفت مي شود

وي افزود : وقتي كه به زمان برگزاري مسابقات نزديك مي شوي ، در شرايطي هستي كه يك چيزي بايد تو را آروم كند كه براي آرامش اول به خدا و بعد به ائمه اطهار متوسل مي شويم . زماني كه ما مي بينيم ، بانوان ايراني تنها محجبه مسابقات هستند اين باعث مي شود كه ما از لحاظ معنوي قوت قلبي بگيريم زيرا در محضر خدا هستيم و راه حضرت فاطمه زهرا و حضرت زينب را ادامه مي دهيم و ما به اين دو بانوي بزرگوار متوسل مي شويم و كه از لحاظ معنوي خيلي شرايط روحي ما را بهتر مي كند

تنها جايي كه بنده را حمايت كردند خود حضرت آقا بودند

حيدري در ادامه گفت : زماني كه از مسابقات آسيايي آمدم ، فقط رهبري بودند كه بنده را حمايت كردند و با روحيه و انگيزه اي كه به من دادند ، مي خواستم جواب حمايت ها و زحمت هاي ايشان را بدهم .

وي افزود : البته براي اين تشكر وظيفه ي بيشتر داشتم و بايد كار بيشتري را انجام مي دادم كه متاسفانه در تركيه نه امكاناتي بود و نه مقدور بودم ، ولي خدا را شكر مي كنم كه توانستم در مسابقات مدال بگيرم و با چادر بر روي سكو بروم و بتوانم نام حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها و نام حضرت آيت الله خامنه اي را بر روي سكو به جهان نشان بدهم .

عضو تيم ملي كوراش بانوان اظهار كرد : پيام هايي كه مقام معظم رهبري به من مي دادند (كه از طرف دفتر حضرت آقا به من مي رسيد) ، واقعا به من يك انرژي مضاعفي مي داد تا بتوانم راهم را بهتر و قشنگ تر ادامه دهم

وي افزود : از سوي مسئولين ديگر هيچ حمايتي از من نشد. نه از سمت وزارت ورزش و نه از سمت فدراسيون جودو هيچ حمايتي نشدم به طوري كه حتي مسئولين فدراسيون جودو براي كسب مدال هيچ تبريكي به من نگفتند و تنها جايي كه بنده را حمايت كردند خود حضرت آقا بودند .

اين مدال ناقابل است ما جانمان را به رهبري هديه مي كنيم

مقام سوم كوراش قهرماني جهان بيان كرد : من مدال قبلي ام را به حضرت آقا تقديم كردم و اين مدالم را هم به رهبري هديه مي دهم ، البته من هر دو بار هدفم اين بوده كه مدال طلا بگيرم ، ولي هر دو بار به دليل شرايط داوري ، من از مدال طلا باز ماندم و همه تلاشم اين است كه مدال طلاي المپيك را بگيرم و به حضرت آيت الله خامنه اي تقديم كنم . اين مدال ناقابل است ما جانمان را به رهبري هديه مي كنيم .
به شدت از فدراسيون جودو انتقاد دارم

نايب قهرمان كوراش بازي‌هاي داخل سالن آسيا با بيان اينكه به شدت از فدراسيون جودو انتقاد دارم ، تصريح كرد : براي اينكه در رقابتهاي كوراش قهرماني جهان در تركيه اعزام شوم به من گفتند كه در ساعت دو نصف شب فرودگاه باشم و زماني كه به فرودگاه رفتم ، گفتند : شما بايد حدود سيصد دلار همراهتان باشد و دليلش هم اين بود كه بايد هزينه هاي سفر از جمله وزن كشي را خودم بدهم !!! شما فكر كنيد خانواده من بايد به چه صورتي ، ساعت دو نصف شب حدود سيصد دلار تهيه مي كردند

حيدري با بيان اينكه شنبه صبح روز برگزاري مسابقه بود ، تشريح كرد : ساعت هفت صبح جمعه پرواز داشتيم كه در ساعت ده صبح به وقت تركيه به مقصد رسيديم و به ما گفتند كه ساعت دو بعد از ظهر هتل را تحويل مي دهند و در اين بين يعني از ساعت ده صبح تا دو بعد از ظهر ما را به بازار بردند كه موجب شد بيشتر خسته شويم .

وي افزود : ساعت دو بعد از ظهر كه اتاق هتل را تحويل گرفتيم ، ديديم كه كاملا سرد است و ما از سرما نمي توانستيم در اتاق تكان بخوريم كه درست كردن سيستم گرمايي آن تقريبا يك ساعت طول كشيد كه بعد براي وزن كشي ، ما را به هتل برگزار كننده مسابقات بردند .

عضو تيم ملي كوراش بانوان اظهار كرد : هتلي هم كه در آن مستقر بوديم از هتل برگزار كننده مسابقات خيلي فاصله داشت و تا هتل برگزار كننده مسابقات يك ساعت در ترافيك بوديم . ساعت ده شب يعني حدودا ۴۸ ساعت ما روي پا بوديم كه براي ما ناهار و غذا نگرفتند و ما با هزينه خودمان غذا تهيه كرديم .

حيدري با بيان اينكه شرايط خيلي سخت و بحراني داشتم ، تشريح كرد : در فردا صبح هم كه مسابقات شروع شد من بدون مربي به ميدان مبارزه رفتم ، زيرا ما يك هيئت ۲۵ نفره بوديم كه از ۲۳ سه نفر مرد و دو نفر خانم ( من و خانم بيدل) تشكيل شده بود ، هيچ مربي و پزشكي همراه ما نبود كه من و خانم بيدل هر دو مدال آورديم

وي افزود : خيلي از فدراسيون جودو درخواست كردم كه بگذارند مربي ام با هزينه خودمان همراهم باشد كه متاسفانه اجازه ندادند در صورتي كه در تيم آقايان دو ، سه نفر فقط به عنوان همراه آمده بودند .

مقام سوم كوراش قهرماني جهان تصريح كرد : در مقابل بازيكن كره اي كه به دليل ناداوري بازي را به وي واگذار كردم به همراه چهار مربي آمده بود . دليل حضور چهار مربي هم اين بود كه من در كره جنوبي بازيكن تيم ملي كره جنوبي را ضربه فني كردم و آنها براي انتقام فقط يك بازيكن آن هم قهرمانشان را در وزن ۵۷ كيلوگرم به همراه چهار تا مربي آورده بودند در صورتي كه من اصلا مربي ام همراهم نبود و ما هيچ كس را نداشتيم.

در مسابقات آسيايي كه توانستم نايب قهرمان شوم ، تمام هزينه ها به عهده خودم بود

نايب قهرمان كوراش بازي‌هاي داخل سالن آسيا تصريح كرد : در مسابقات آسيايي كه توانستم نايب قهرمان شوم ، تمام هزينه ها به عهده خودم بود و همه ي تمريناتي كه داشتم و حتي باشگاهي كه بايد آنجا تمرين مي كردم هزينه اش بر عهده خودم بود . فدراسيون جودو هيچ كمكي نكردند و حتي اردوي تيم ملي هم براي ما تشكيل ندادند .

سميه حيدري در ادامه افزود : من از فدراسيون جودو گلايه دارم ، من از مسئولين مي خواهم كه پيگيري اين قضيه را بكنند و به درد ما بانوان جودو كار برسند .

من در ماه رمضان دو سانس زماني كه روزه بودم و دو سانس هم بعد از افطار تا سحر تمرين مي كردم

مقام سوم كوراش قهرماني جهان درباره برنامه آينده خود گفت : واقعيت اين است كه براي همين مسابقات جهاني كوراش به من تاريخ دقيق را نمي گفتند كه بر اساس آن برنامه ريزي داشته باشم و بدانم كه تمريناتم را سنگين يا سبك انجام بدهم ، مسئولين هيچ اطلاعاتي نمي دهند كه شما در مسابقه اعزام ني شويد يا اعزام نمي شويد و حتي اصلا اينكه انتخابي داريد يا خير ، من الان خيلي آماده هستم و مي توانم در همه مسابقات شركت كنم ولي نمي دانم برنامه آينده چيست ؟

وي افزود : يكي از مسئولان بانوان جودو كشور به من پيشنهاد دادند و گفتند : من به تو توصيه مي كنم كه قهرماني را كنار بگذاري ، من نمي دانم واقعا به توصيه ي ايشان گوش بدهم !!! اين همه هزينه و وقت و انرژي كه گذاشتم و از درس و دانشگاه و تحصيلم گذشتم و شب و روز ، فقط و فقط و فقط تمرين كردم ، من در ماه رمضان دو سانس زماني كه روزه بودم و دو سانس هم بعد از افطار تا سحر تمرين مي كردم كه اين خانم به من پيشنهاد مي دهند شما قهرماني تان را كنار بگذاريد . نمي دانم به چه علت اين پيشنهاد را مي دهند

حيدري بيان كرد: من همه زندگي ام و هر چي كه دارم فقط از مقام معظم رهبري است يعني علت اينكه الان روي پا هستم و نفس مي كشم به عشق حضرت آقاست و اميدوارم كه بتوانم مدال المپيك را بگيرم و به ايشان تقديم كنم و واقعا خيلي خوشحال هستم كه ما بانوان ايران حامي بزرگي چون حضرت آقا را داريم

وي در پايان با تشكر از آقاي رضا نصيري نژاد گفت : ايشان رئيس كميته برگزاري مسابقات آسيايي هستند كه من را در زمينه قوانين مسابقات و شركت در آن راهنمايي كردند و همچنين از از سركار خانم قمي كه نايب رئيس هيئت جودو استان تهران در امور بانوان هستند ، تشكر مي كنم . خانم قمي از لحاظ روحي و معنوي و ايجاد انگيزه از من پشتيباني كردند و در جاهايي كه از لحاظ مادي نمي توانستم جودو را ادامه بدهم ايشان كمكم كردند از جمله اينكه يك باشگاه رايگان را براي من هماهنگ كردند تا بتوانم مثلا به صورت رايگان يك ماه تمريناتم را در آن باشگاه انجام بدهم و همچنين از سركار خانم قدمگاهي تشكر مي كنم و از خانم علي پور كه به عنوان مربي اوليه بنده بوده اند ، تشكر مي كنم و بايد بگويم كه هر چه دارم از مربي هاي عزيزم است .

نظر شما:
------------

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن