تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر حزب صلح و دمکراسی ترکیه خواستار استعفای سه وزیر اردوغان شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: رهبر حزب صلح و دمکراسی ترکیه خواستار استعفای سه وزیر اردوغان شد
صلاح الدین دمیرتاش ˈ رهبر حزب صلح و دمکراسی در مجلس ملی ترکیه خواستار استعفای سه وزیر کابینه ˈ رجب طیب اردوغان ˈ نخست وزیر این کشور شد.
آفتاب: دمیرتاش روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران در دیاربکر با اشاره به بازداشت 52 تن از مسئولان، فعالان اقتصادی و فرزندان سه تن از وزرای ترکیه به اتهام دست داشتن در فساد مالی و سوءاستفاده از منابع اقتصادی این کشور گفت : دولتی که برای افزایش حقوق کارگران و کارمندان قراردادی چانه زنی می کند ، به فساد مالی عظیمی آلوده شده و میلیاردها لیر ترک از سرمایه های این کشور توسط فرزندان وزرا و برخی رانت خواران تصاحب شده است. 


وی افزود : دولت ترکیه باید هر چه زودتر به طور قاطعانه اقدام لازم را انجام دهد و کمترین اقدام این است که ˈمعمر گولرˈ ، وزیر کشور،ˈ ظفر چاغلایانˈ ، وزیر اقتصاد و ˈ اردوغان بایراکدارˈ ، وزیر شهرسازی و محیط زیست هر چه سریع تر استعفا دهند تا قدرت و نفوذ سیاسی و اداری آنان مانع از رسیدگی به پرونده فساد مالی نشود.


به گزارش ایرنا، دمیرتاش تصریح کرد : برای حزب صلح و دمکراسی تفاوتی نمی کند که وزرا و مقامات در مظان اتهام در تیم اردوغان هستند یا از پیروان جماعت ˈفتح الله گولنˈ به شمار می آیند. آنچه که مهم آن است که هر چه زودتر ابعاد این پرونده روشن شود.


دمیرتاش در پایان به دولت آنکارا هشدار داد و اعلام کرد؛ نباید اجازه داده شود که اهمیت قضایی و سیاسی این پرونده بر مذاکرات صلح بین دولت ترکیه و ˈپ.ک.کˈ تاثیر بگذارد.


حزب صلح و دمکراسی ترکیه از هواداران بسیاری در استان های کردنشین برخوردار است. 


این حزب هم اکنون 27 نماینده در مجلس ملی ترکیه دارد. 






تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن