تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواص مغرور و اصحاب ترسو هدف‌های همیشگی دشمنان اسلام در جنگ نرم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان:
خواص مغرور و اصحاب ترسو هدف‌های همیشگی دشمنان اسلام در جنگ نرم هستند خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: خدعه و جنگ نرم دشمنان اسلام عمری به قدمت تاریخ تشیع دارد دیروز هدفشان دعوت کنندگان امام حسین(ع) و امروز یاران سید علی است و در این میدان خواص مغرور و اصحاب ترسو از اهداف‌ همیشگی آنان هستند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی، نماینده ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان شب گذشته در جمع شرکت کنندگان یادواره 53 شهید ورزشکار شهرستان دامغان که در محل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالفقار این شهرستان برگزار شد به تبیین تاریخچه جنگ نرم دشمنان علیه اسلام و تشیع و نقش و جایگاه شهدا در فرهنگ جامعه اسلامی کشورمان پرداخت.
 وی با اشاره به وقایع تأسف بار بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) تصریح کرد: دنیا طلبان و مشرکان حقیقی نفاق و حیله را در دستور کار خود قرار دادند و با سوء استفاده از نیات مردم، کلام خداوند و احادیث رسول خدا(ص) جنگ نرمی را با هدف خارج کردن دین از مسیر درست و سپس به شهادت رساندن امیرمؤمنان به راه انداختند.
 حجت الاسلام رعایتی اضافه کرد: آنها از دو راه فریفتن صحابه پیامبر که افراد مورد اعتماد مردم بودند با وعده پول و مقام و تهدید و ارعاب خواص ترسو و استفاده از آنها برای ایجاد رعب و وحشت در دل عوام سود بردند و کار را به‌جایی رساندند که مردمی که روزی علی علی می‌گفتند بعد از شهادت امیرالمؤمنین او را لعن کنند و یا از کشته شدن وی در محراب نماز تعجب کنند.
 نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان این نکته که ایستادن در برابر پسر رسول خدا و تشنه سر بریدن او ادامه این جنگ نرم بوده است، افزود: این هجمه فساد و زر و زور و نیرنگ همچنان ادامه دارد و انحرافات امروز در فرق اهل سنت و قدرت گرفتن جنایات ایادی شیطان با نام وهابی و تکفیری نمونه‌ای از آن است.
 شهدا نماد غیرت، بصیرت و ایمان ملت ایرانند
 رعایتی در ادامه سخنان خود شهدا را پهلوانان حقیقی عصر حاضر دانست و تصریح کرد: شهدا نماد غیرت، بصیرت و ایمان ملت ایرانند، آنها جان و هستی‌ و زندگی‌شان را فدا کردند تا ایمان و جان و ناموس و وطن ما باقی بماند.
 وی با نام بردن از شهدایی همچون حسین فهمیده به‌عنوان بزرگان مکتب پهلوانی اضافه کرد: امروز ورزشکار و پهلوانی که یا علی(ع) می گوید و می خواهد به امیرمؤمنان تأسی کند باید راه شهدا را بپیماید و سیره آنها را الگوی زندگی خود قرار دهد. 
 نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: نظام سلطه و در رآس آنها آمریکا از غیرت و ایمان ملت ما هراس دارد آنها دویست سال است به هر نقطه از دنیا که گفته‌اند حمله کرده‌اند، امروز وقتی می‌بینید که بعد از مدت‌ها ظلم‌ در حق ملت سوریه و انواع و اقسام تهدیدها جرأت حمله به این کشور را ندارند به‌خاطر وجود ایران قدرتمند و بانفوذ است.
 گفتنی است، عرض خیر مقدم رییس اداره ورزش و جوانان دامغان، قدردانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج الهادی از زحمات ستاد برگزاری این یادواره، هنر‌نمایی باستانی‌کاران باشگاه فرهنگی ورزشی ذوالفقار و مداحی سید مهدی میرعلی اکبری از دیگر قسمت‌های این یادواره بود که به همت سپاه پاسداران، اداره ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران شهرستان دامغان برگزار شد./977/پ202/ع


۱۳۹۲/۹/۳۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن