تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ عمومي عامل مقاومت در برابر دشمنان/ آسيب هاي نمايشگاه كتاب سال هاي قبل تبديل به فرصت شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ عمومي عامل مقاومت در برابر دشمنان/ آسيب هاي نمايشگاه كتاب سال هاي قبل تبديل به فرصت شود
گرگان - خبرگزاري مهر: سرپرست معاونت سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري گلستان با تاكيد بر نقش فرهنگ در جامعه گفت: فرهنگ مولفه رساي جامعه ما و همين فرهنگ عمومي عامل دفاع و مقاومت در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علي اصغر طهماسبي ظهر شنبه در نشست هماهنگي هشتمين نمايشگاه كتاب گلستان افزود: فرهنگ ظرفيت بسياري دارد و فرهنگ سازي با تقويب ظرفيت هاي فرهنگي به مقابله با توطئه دشمنان مي رود.

طهماسبي فرهنگ را عامل موفقيت در برابر دشمني هاي بي شماري كه با كشور شده دانست و با بيان گفته مقام معظم رهبري در باره حماسه سياسي متذكر شد كه اين حماسه با فرهنگ سياسي و ديني مردم در 24 خرداد خلق شد.

وي با بيان اين كه بيش از 700 شبكه ماهواره اي قابل دسترس در استان و شبكه هاي مجازي مانند فيس بوك و توئيتر در حال تاثير گذاري بر فرهنگ ما هستند افزود : يكي از راه هاي مقابله با تهاجم فرهنگي تقويت فرهنگ كتاب و كتابخواني است.

وي كتابخانه را عامل مهم ترويج فرهنگ كتاب دانست و افزود: با توجه به آمار اعلام شده نياز است تا خيرين همانند مدرسه و مسجد در ساخت كتابخانه هم وارد شوند از طرفي مدرسه هاي شهري و روستايي فراواني داريم كه قابل استفاده نيستند و مي توان از آنها بعنوان كتابخوانه استفاده كرد.

معاون سياسي امنيتي استاندار به سخن رهبري در باره اهميت كتابخواني اشاره كرد و افزود: بخش عمده جوانان ما سرگرم اينترنت هستند و اين خروجي مطالعه نداشته است.

آسيب هاي نمايشگاه كتاب سال هاي قبل بررسي و تبديل به فرص شود

وي ادامه داد: بهداشت كتاب و كتابخواني را افزايش دهيم، نمايشگاه هاي سال قبل را آسيب شناسي كنيم و آسيب ها را به فرصت تبديل كنيم.

طهماسبي بيان كرد: همه سازمان ها بايد از امكانات خود در زمينه ارتقاي فرهنگي استفاده بهينه كنند و ما بعنوان متولي با شناسايي امكانات يك سازمان آن را در اختيار ساير ارگانها مي گذاريم.

معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان با انتقاد از عملكرد جزيره اي مديران اعلام كرد: امكانات بيت المالي كه در اختيار سازمان ها است تنها براي آن اداره نيست و بايد در صورت نياز به صورت مشترك بين اداره ها استفاده شود.

وي از حاشيه رفتن مراكز علمي در سطح شهر انتفاد كرد و گفت: متاسفانه دانشگاه ها را در بيرون شهر مي سازند، دانشگاه پيشاني علمي شهر است و بايد داخل شهر باشد.

كد خبر: 2200189

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۶:۲۶

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن