تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820109493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت 650 اتحاديه صنفي در مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فعاليت 650 اتحاديه صنفي در مازندران
ساري - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران به فعاليت بيش از 650 اتحاديه صنفي در استان اشاره كرد و گفت: مازندران با دارا بودن اين ميزان اتحاديه هاي صنفي در كشور پيشرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدپور ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، همچنين با اشاره به برگزاري يادواره شهداي اصناف در استان، برگزاري يادواره شهدا را تبعيت از ولايت فقيه و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست و تصريح كرد: برگزاري يادواره هاي شهدا موجب ترويج ارزش هاي دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ايثار و شهادت و دستاوردهاي شهدا به نسل آينده انقلاب مي شود.

رئيس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به اينكه خانواده بزرگ اصناف و صنايع در تمامي صحنه هاي حساس انقلاب حضوري پر رنگ داشته اند اظهار داشت: در شرايط كنوني و با توجه به افزايش فشار اقتصادي در كشور بر اثر تحريم ها اين بازاريان و اصناف هستند كه همچون گذشته با تبعيت از رهنمودهاي مقام معظم رهبري با فداكاري و همت مضاعف به مقابل با تحريم بيگانگان پرداختند تا آسايش مردم را فراهم سازند.

دكتر محمد پور افزود: خانواده اصناف مازندران 500 شهيد را تقديم انقلاب كرده است.

وي با اشاره به بازديد استاندار و توافق صورت گرفته با شركت كاله در استان گفت: حركت به سمت توسعه و تكميل زنجيره توليد مجموعه كاله تا جايي كه منطق اقتصادي ايجاب مي كند در داخل استان پرورش مي يابد.تجربه موفق كاله كه به عنوان يك كارآفرين ملي و نمونه مي باشد بايد در استان تكثير و گسترش يابد.

كد خبر: 2200037

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۴:۳۵

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن