تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819219755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده ارتش آزاد سوريه در پي متحد كردن شورشيان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فرمانده ارتش آزاد سوريه در پي متحد كردن شورشيان
فرمانده ارتش آزاد سوريه در اظهاراتي به تمامي مخالفان تاكيد كرد تا براي مقابله با نيروهاي دولتي موضع واحدي داشته و متحد شوند تا براي از ميان برداشتن درگيري در ميان مخالفان سوري اقدامات موثر انجام دهند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهارات سليم ادريس، رئيس فرمانده ارتش آزاد سوريه از طريق شبكه تلويزيوني العربية پخش شد و وي در اين اظهارات اظهار كرد: «تمامي مخالفان سوري كه به اهدافي مبني بر اين مساله كه ما برادر هستيم معتقدند بايد موضعي واحد داشته باشند تا بتوانند در مقابل نيروهاي بشار اسد (رئيس‌جمهوري سوريه) بايستند.»

اظهارات وي پس از ديدار با رابرت فورد، سفير سابق آمريكا در سوريه در استانبول مطرح شد. وي همچنين پيشنهاد كرد كه به دنبال محدود كردن تاثيرات ناشي از درگيري‌هاي مرگبار ميان گروه‌هاي مخالف ميانه‌رو و افراطي سوريه پيش از برگزاري نشست صلح در سوئيس است كه قرار است ژانويه سال 2014 برگزار شود.

اوايل ماه جاري ميلادي آمريكا و انگليس ارسال كمك‌هاي "غيركشنده" خود به مخالفان سوري را پس از حمله شبه‌نظاميان افراطي به تاسيسات حاوي تجهيزات آمريكايي در سوريه به حالت تعليق درآوردند.

سليم ادريس در ادامه گفت: «شوراي عالي نظامي بار ديگر تاكيد مي‌كند كه براي تامين امنيت و تجهيزات نظامي براي مخالفان به اقداماتي دست مي‌زند و به دنبال متحد كردن مخالفاني است كه به اهداف اوليه مخالفان پايبندند.»

انتهاي پيام

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن