تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خر‌مگاه: استقلال و صبا، هر دو دنبال سه امتياز بازي بودند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: خر‌مگاه: استقلال و صبا، هر دو دنبال سه امتياز بازي بودند
پيشكسوت آبي‌پوش تيم كشورمان گفت: بازي روز گذشته بين آبي پوشان و صباييان‌ بسيار جذاب و ديدني بود اما اشتباهات انفرادي و بي‌مهابا بازي كردن بازيكنان صبا از نقاط ضعف اين تيم بود.
محمد خرمگاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابت بين تيم‌هاي استقلال تهران و صباي قم بسيار جذاب و ديدني بود و دو تيم تمام تلاش خود را به كار گرفتند تا بازي خوبي را به نمايش بگذارند و هر دو دنبال سه امتياز بازي بودند اما اشتباهات و بي مهابا‌ بازي كردن بازيكنان صبا از نقاط ضعف اين تيم به شمار مي‌‌رفت.

وي در ادامه افزود: اما صبايي ها نشان دادند كه مي‌توانند دروازه حريف را باز كنند و حتي در بعضي شرايط بهتر آبي پوشان بازي كردند اما استقلالي‌ها ما با مهارت خود فرصت را گرفته و اجازه هنرنمايي به اين تيم ندادند.

محمد خرمگاه خاطر نشان كرد: مربيان هر دو تيم از تاكتيك‌هاي مناسب و خوبي استفاده كردند. تيم‌ ها از آمادگي كافي برخوردار بودند و مربيان تفكرات يكديگر را آناليز كرده بودند و تيم صبا در روز‌هاي آينده روند رو به رشدي را در پيش خواهد داشت.

وي در مورد اين كه چه كساني از آبي پوشان در جام جهاني 2014 برزيل حضور خواهند داشت تصريح كرد: در جام جهاني‌هاي گذشته استقلالي‌ها بيشترين نفرات را در تيم ملي به همراه داشته است و انتخاب اين بازيكنان نشان دهنده اين است كه تيم استقلال تهران از بازيكنان با مهارت و باتجربه‌اي برخوردار است اما بايد ديد تفكرات كي روش در انتخاب بازيكنان چگونه است و اميدوارم آبي پوشان در جام جهاني برزيل هم حضور پررنگي را در تيم ملي داشته باشند.

در خاتمه محمد خرمگاه كه چه تيمي مدعي قهرماني ليگ برتر است افزود: گفتني است پرسپوليسي‌ها امسال بازي‌هاي خوب و متفاوتي را از آن خود كرده‌اند و بازيكنان بسيار بشاش و شاداب بازي مي‌كنند و خلاق تر از قبل هستند و اگر تيم مقابل اشتباهي كند قرمز پوشان فوري به نفع خود از آن اشتباه استفاده مي‌كنند اما تمام تيمها در جدول داراي فراز و نشيب هستند ونمي‌توان گفت چه كسي مدعي قهرماني است.

انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن