تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمامي اهداف رزمايش نيروي هوايي با موفقيت حاصل شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تمامي اهداف رزمايش نيروي هوايي با موفقيت حاصل شد
جانشين فرمانده كل ارتش گفت: تمامي اهدافي كه براي چهارمين رزمايش فداييان حريم ولايت طراحي شده بود، با موفقيت حاصل شد و دستاوردهاي ارزشمندي براي نيروهاي مسلح در پي داشت.
به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي ارتش‌، امير سيد عبدالرحيم موسوي جانشين فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران، در جمع خبرنگاران حاضر در منطقه عمومي رزمايش فداييان حريم ولايت 4، گفت: از نگاه سامانه فرماندهي كل ارتش اين رزمايش نمره بسيار خوبي دريافت كرده است.

موسوي گفت: تا اين لحظه تمامي اهدافي كه براي چهارمين رزمايش فداييان حريم ولايت طراحي شده بود، با موفقيت حاصل شد و دستاوردهاي ارزشمندي براي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در پي داشت.

وي افزود: ما در اين رزمايش به دنبال اهدافي نظير انتقال تجربيات پيشكسوتان به خلبانان و كاركنان جوان، تيراندازي دقيق به اهداف متحرك دريايي و هوايي و استفاده از سامانه هاي ارتقاء يافته به دست متخصصان نيروي هوايي بوديم.

جانشين فرمانده كل ارتش با اشاره به تغييرات آب و هوايي در منطقه عمومي رزمايش خاطرنشان كرد: اين تغييرات از برنامه‌هاي پيش بيني نشده رزمايش فداييان حريم ولايت 4 بود كه جوانان از فرصت پيش آمده استفاده بهينه كردند.

وي با تأكيد بر معنويت محور بودن نيروي هوايي و شجاعت كاركنان اين نيرو تصريح كرد: تجهيزات يك عامل مؤثر و تعيين كننده در عمليات‌هاي نظامي است و آنچه كه در رزمايش فداييان حريم ولايت 4 مشهود بود اين است كه كليه تجهيزات رزمي و سامانه هاي دفاعي ارتقاء يافته به دست متخصصان جهاد خودكفايي نهاجا و صنايع هوايي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به خوبي طراحي و ساخته شده، در اين رزمايش به موفقيت مورد آزمايش قرار گرفتند.

انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن