تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815583072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده كردستان در جايگاه دوم رقابت هاي بسكتبال بانوان باشگاه هاي كشور جاي گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نماينده كردستان در جايگاه دوم رقابت هاي بسكتبال بانوان باشگاه هاي كشور جاي گرفت
سنندج - خبرگزاري مهر: مسابقات هفته دوم دور رفت مرحله نهايي ليگ دسته يك بسكتبال بانوان باشگاه هاي كشور با برگزاري سه مسابقه در شهرستان ساري دوم شدن نماينده كردستان در جدول رده بندي اين مسابقات پايان يافت.

به گزارش خبرگزاري مهر، جاي گرفتن نماينده كردستاني در جدول رده بندي مسابقات بسكتبال، نايب قهرماني هندباليست هاي كردستاني و دست يافتن به دو مدال برنز توسط تيم شناي پيشكسوتان كردستان از جمله مهمترين اخبار ورزشي كردستان است.

در رقابت هاي دور پنجم تيم بسكتبال بانوان شهرداري سنندج موفق شد در ديداري سنگين با نتيجه نزديك 71 بر 69 تيم قدرتمند نفت پالايش آبادان را شكست دهد و جايگاه دوم خود را در پايان دور رفت در جدول رده بندي تثبيت كند.

در ديگر مسابقات اين دور تيم كوشا سپهر سبلان تهران با نتيجه 69 بر 61 تيم پاسارگاد جنوب غرب تهران را از پيش روي بر داشت و تيم استقلال ساري با نتيجه 75 بر 65 تيم شهرداري تبريز را شكست داد.

در جدول رده بندي كوشا سپهر سبلان تهران با كسب 10 امتياز در صدر جدول رده بندي قرار دارد و تيم شهرداري سنندج با كسب 9 امتياز در پله دوم جدول رده بندي جاي گرفته است.

هندباليست هاي كردستاني نايب قهرماني مسابقات كشوري شدند

هفته پاياني نهمين دوره مسابقات هندبال ليگ برتر بانوان باشگاه هاي كشور با برگزاري 3 مسابقه و شناخت تيم هاي برتر به كار خود پايان داد.

در مسابقات تيم هندبال شهرداري سنندج موفق شد با ارائه يك بازي زيبا با نتيجه 28 بر 22 تيم هندبال باسابقه ذوب آهن اصفهان را شكست دهد و براي نخستين بار در تاريخ ورزش بانوان استان كردستان عنوان نايب قهرماني ليگ برتر هندبال بانوان باشگاه هاي كشور را از آن خود كند.

همچنين بانوان شايسته و سرافراز هندبال كردستان با كسب اين عنوان جواز حضور در مسابقات هندبال جام باشگاه هاي بانوان آسيا را به ميزباني كشور عمان به دست آوردند و نام خود را در تاريخ ورزش كردستان جاودان ساختند.

تيم هندبال بانوان شهرداري سنندج با سرمربيگري و هدايت "نشمين شافعيان" و با استفاده از بازيكنان بومي و مستعد ورزش كردستان نظير "سميرا علي رمايي" بازيكن ملي پوش و كاپيتان تيم "سيران احمدي"، "پريا فرجي"، اسرا زندي"، "مژگان قهرماني"، "شيدا ابوالقاسمي" و "شقايق باپيري" نقش مهمي را در كسب اين افتخار ورزشي ايفا كردند.

در ديگر مسابقات هفته دهم ثامن الحجج سبزوار با نتيجه 32 بر هفت شهيد چمران لارستان را در هم كوبيد و ثامن الحجج تهران با نتيجه 33 بر 15 شركت بام ايران خراسان رضوي را از پيش روي برداشت.

گفتني است در جدول رده بندي تيم ثامن الحجج سبزوار با كسب 19 امتياز عنوان قهرماني را كسب كرد، شهرداري سنندج با 14 امتياز در جايگاه دوم قرار گرفت و ثامن الحجج تهران با كسب 12 امتياز حائز رتبه سوم شد.

تيم شناي پيشكسوتان كردستان به دو مدال برنز دست يافت

در اين رقابت ها 85 شناگر از استان هاي كردستان، خوزستان، يزد، تهران، آذربايجان شرقي، كرمانشاه ،گيلان، قم، مازندران، اصفهان، چهارمحال بختياري و توابع تهران و كيش در قالب 13 تيم در 12 رده سني بخش انفرادي و دو بخش تيمي در مواد شناي كرال سينه، كرال پشت، قورباغه و پروانه با يكديگر به رقابت پرداختند.

در پايان اين مسابقات تيم شناي توابع تهران به مقام قهرماني دست يافت، تيم اصفهان مقام دوم را از آن خود كرد و تيم تهران حائز رتبه سوم شد.

براي تيم شناي پيشكسوتان استان كردستان در اين مسابقات فرشيد صادقي در ماده قورباغه در رده سني 35 تا 39 سال يك مدال برنز كسب كرد و تيم چهار نفره شناي مختلط كردستان با تركيب "علي بصري"، "رامين اسدنژاد"، "آرمين احمدي" و "فرشيد صادقي" با قرار گرفتن بر سكوي سوم به مدال برنز دست يافت.

كد خبر: 2199871

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۲:۲۱

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن