تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818843577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان رقابت‌هاي شناي پيشكسوتان كشور در سنندجتوابع تهران قهرمان شد/ سهم كردستان دو برنز بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پايان رقابت‌هاي شناي پيشكسوتان كشور در سنندجتوابع تهران قهرمان شد/ سهم كردستان دو برنز بود
مسابقات شناي قهرماني پيشكسوتان كشور در حالي با قهرماني تيم توابع تهران به پايان رسد كه شناگران كردستاني دو نشان برنز در مختلط تيمي و انفرادي به دست آوردند.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، روز دوم و پاياني مسابقات قهرماني شناي پيشكسوتان كشور دقايقي پيش در استخر اردوگاه سليمان‌خاطر شهرستان سنندج برگزار شد.

اين رقابت‌ها با حضور 80 شناگر و 25 داور در 12 رده سني از 25 تا 80 سال و در 7 ماده مختلط تيمي، مختلط انفرادي و آزاد تيمي، قورباغه، كرال سينه،كرال پشت و پروانه برگزار شد.

اين مسابقات از صبح ديروز به ميزباني استخر اردوگاه سليمان‌خاطر سنندج آغاز شده بود و در پايان تيم توابع تهران عنوان قهرماني بازي‌ها را به خود اختصاص داد.

پس از اين تيم اصفهان و تهران به مقام‌هاي دوم و سوم دست يافتند و تيم استان كردستان با وجود شايستگي فراوان و كسب دو نشان موفق به ايستادن بر روي سكو نشد.

شناگران كردستاني كه با تيمي چهارنفره در اين مسابقات حاضر شده بودند در روز نخست توسط فرشيد صادقي يك مدال برنز در ماده مختلط انفرادي 4 در 50 متر به دست آوردند.

در رشته مختلط تيمي نيز نمايندگان كردستان موفق شدند يك نشان برنز ديگر براي استان خود به ارمغان بياورند، ضمن آنكه يك عنوان چهارمي و يك پنجمي نيز در بخش انفرادي حاصل تلاش اين شناگران بود.

اين رقابت‌ها با حضور 13 تيم از استان‌هاي تهران و توابع، خوزستان، گيلان، كيش، مازندارن، قم، كرمانشاه، آذربايجان‌شرقي، يزد، اصفهان و كردستان ميزبان بازي‌ها برگزار شد.

گفتني است اين براي نخستين‌بار بود كه هيئت شناي كردستان ميزباني رقابت‌هاي دو روزه پيشكسوتان كشور را بر عهده مي‌گرفت.

انتهاي پيام/79012/ل30

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن