تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819353700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بادامكي: برايم مهم نيست كه مرفاوي استقلالي است/ عنايتي صد درصد آقاي گل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: بادامكي: برايم مهم نيست كه مرفاوي استقلالي است/ عنايتي صد درصد آقاي گل مي شود
هافبك تيم فوتبال صباي قم گفت: تا اين لحظه ما هيچ دريافتي از باشگاه نداشتيم اما قولهايي داده شده تا شرايط خوب شود.


حسين بادامكي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، درباره شكست تيمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازي مقابل تيمي مانند استقلال در هر زماني دشوار است و هر تيمي مقابل اين تيم دچار مشكل خواهد شد. در دو صحنه تيم ما غفلت كرد و تيمي مانند استقلال از اين غفلتها كمال استفاده را خواهد كرد. به نظرم بي دقتي تيم ما نيز در اين امر دخيل بود.
وي ادامه داد: مهمترين معضلي كه در تيم ما وجود دارد استرسي است كه در تيم ديده مي شود. بازيكنان تيم ما ترس دارند كه اين امر طبيعي است. ما در هر بازي گل مي خوريم، روحيه تيم پايين مي آيد و در عملكرد تيم نيز تاثير بسزايي در ادامه بازي دارد. اميدوارم مشكلات تيم ما حل شود. تنها راه حل براي تيم ما يك برد است كه اميدوارم در هفته آينده تيم ما پيروز شود.
هافبك صبا درباره كار كردن با مرفاوي عنوان كرد: مرفاوي استقلالي است و من پرسپوليسي اما اين مسائل در فكر من جايي ندارد. من بازيكن حرفه اي هستم و بازيكنان در دوران حرفه اي فوتبالشان در مكانهاي مختلف و شرايط مختلف قوتبال بازي مي كنند.
بادامكي درباره شانس عنايتي براي آقاي گلي افزود: او گلزني در خونش است. عنايتي صد درصد آقاي گل مي شود.
وي درباره مسائل مالي تيم اظهار داشت: تا اين لحظه ما هيچ دريافتي از باشگاه نداشتيم اما قولهايي داده شده تا شرايط خوب شود.
بادامكي درباره بازي با گسترش فولاد اضافه كرد: گسترش فولاد تيم سرسختي است و به راحتي به هيچ تيمي امتياز نمي دهد. تلاش اين تيم و نيروي جواني آنها مثال زدني است. آنها در فاز حمله و دفاع به يك اندازه قابل قبول عمل مي كنند. اميدوارم بتوانيم مقابل اين تيم به برتري برسند.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن