تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812943573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موجب توسعه بخش گردشگري دماوند مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: موجب توسعه بخش گردشگري دماوند مي شود
نماينده عالي دولت در شهرستان دماوند گفت: حمايت از سرمايه گذاران بخش خصوصي با توجه به قابليت ها و پتانسيل هاي موجود در شهرستان دماوند موجب توسعه گردشگري در اين شهر مي شود.


"ناصر محمودي فرد" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن به ظرفيت و قابليت هاي گردشگري دماوند اشاره كرد و گفت: شهرستان دماوند يكي از شهرستان هاي استان تهران است كه به جهت وجود جاذبه ها و شرايط مطلوب آب و هوايي قابليت هاي بسياري در حوزه گردشگري دارد.

وي ادامه داد: در شرايط كنوني با وجود مكان هاي گردشگري و بناهاي تاريخي، شاهد كاستي هايي در حوزه گردشگري منطقه هستيم كه براي رفع آن لازم است نگاه وسيع و جامع تري داشته باشيم و مسائل گذشته را كنار بگذاريم.

نماينده عالي دولت در شهرستان دماوند بيان كرد: اگر امروز مشكلات توسعه گردشگري در دماوند 20 درصد است، نبايد 80 درصد توسعه يافتگي در اين عرصه را قرباني كنيم.

محمودي فرد با بيان اينكه حمايت از سرمايه گذاران و تفسير درست از قانون مي تواند بخش عمده اي از مشكلات گردشگري در شهرستان را مرتفع نمايد، خاطرنشان كرد: امروزه در حوزه گردشگري نهاد هايي همچون شهرداري وجود دارند كه مي توانند با جذب سرمايه گذارو نيز فراهم سازي زيرساخت هاي لازم زمينه توسعه جايگاه گردشگري را ارتقاء بخشند.

وي به يكي از مكان هاي گردشگري شهر دماوند اشاره كرد و گفت: "چشمه اعلاء" دماوند از جمله مكان هاي زيبا و توريستي شهرستان دماوند است ولي به دليل برخي موانع و مشكلات از امكانات اوليه محروم مي باشد.

اين مقام مسوول ضمن تاكيد بر برگزاري جلسات كارگروه گردشگري به صورت ماهانه، خواست تا از نظرات افرادي كه در حوزه گردشگري تخصص و توانايي دارند، بهره گيريم./س

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن