تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس دانشگاه آزاد ياسوج مطرح كردعدم احساس مسئوليت برخي مسئولان نسبت به وضعيت پرديس دانشگاه آزاد ياسوج


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دانشگاه آزاد ياسوج مطرح كردعدم احساس مسئوليت برخي مسئولان نسبت به وضعيت پرديس دانشگاه آزاد ياسوج
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي ياسوج با قدرداني از احساس مسئوليت استاندار و معاونانش نسبت به رفع مشكلات پرديس جديد اين دانشگاه از عدم احساس مسئوليت برخي مسئولان نسبت به وضعيت اين پرديس انتقاد كرد.


كرم جاني‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج اظهار كرد: پرديس دانشگاه آزاد اسلامي ياسوج در منطقه‌اي كوهستاني واقع شده و اين موضع كار را براي ما در خصوص محوطه‌سازي و ساير اقدامات عمراني دانشگاه سخت كرده است.

وي ادامه داد: به همين دليل پروژه‌ها به كندي پيش مي‌رود و تمام سعي ما بر اين است كه براي رفع مشكلات و باز شدن گره‌ها تلاش خود را چند برابر كنيم.

اين مسئول ارشد دانشگاهي در مركز استان از وضعيت نه چندان خوب اعتبارات عمراني و تورم به عنوان مشكلات اصلي در پيشبرد پروژه‌هاي عمراني دانشگاه ياد كرد و گفت: مشكلات حقوقي نيز مزيد بر علت شد تا نتوانيم آن‌گونه كه بايد كارها را به پيش بريم.

جاني‌پور از تدابير معاونت عمراني دانشگاه آزاد براي پيشبرد در امور گفت و خاطرنشان كرد: در معاونت عمراني دانشگاه نسخه‌اي جديد براي كارها پيچيده شد و اكنون مي‌بينيم كه با وجود همه كمبودها كار به سرعت در اين پرديس در حال انجام است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد ياسوج در بخش ديگري از اظهارات خود بيان داشت: يكي از سخت‌ترين كارهاي ما در بحث محوطه‌سازي است كه براي اتمام اين كار به 20 ميليارد تومان نياز داريم.

وي از انجام مناقصه و و واگذاري بخشي از محوطه به ارزش 8 ميليارد تومان به پيمانكار خبر داد و گفت: كار در اين زمينه به صورت دو شيفته ادامه دارد.

اين مسئول دانشگاهي از لزوم احساس مسئوليت مسئولان استاني در خصوص كمك به رفع مشكلات پرديس گفت و افزود: بايد از همين جا از استاندار و معاونين وي تشكر كنيم كه در همه حال پي‌گير مشكلات ما هستند.

جاني‌پور در خاتمه گفت: مشكلات پرديس ما به آب و برق و گاز برمي‌گردد كه اگر مسئولان براي رفع مشكلات احساس مسئوليت نكنند موجب بروز اعتراضات دانشجويي مي‌شود.

انتهاي پيام/2571/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن