تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819489552




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رويانيان استعفا داد تا بركنار نشود مهارت پليسي!


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: رويانيان استعفا داد تا بركنار نشود مهارت پليسي!
مديريت محمد رويانيان در پرسپوليس به دو سالگي نرسيده بود كه زمزمه‌ بركناري‌اش بر سر زبان‌ها افتاد. هر روز مي‌رفت؛ بي آنكه ديگر نباشد و فرداي هر رفتن، دوباره او را مي‌ديديم كه دنبال پروژه‌هايش در پرسپوليس مي‌دود. مي‌دويد و گله‌هايش از همراه نبودن‌هاي هيات مديره را هم با خود اين سو و آن سو مي‌كشيد. آخرين بار هم كه با ديگر مديران باشگاه همنشين شد، خبر نداشت كه يك هفته پيش از آن صورتجلسه‌اي براي مديرعاملي علي پروين در هيات مديره امضا شده. صورتجلسه‌اي كه امضا شد اما اعلام، نه. به دو دليل. اول به خاطر نداشتن تاييديه از وزير و از سويي ديگر، صدرنشيني پرسپوليس هر تغييري را غيرعاقلانه مي‌دانست.
نشست‌هاي مخفيانه هيات مديره خيلي دير لو رفت و همان، بهانه‌اي شد براي رويانيان تا خودش را از همه اتفاق‌ها كنار بكشد. اين اما تنها اتفاق آخر هفته پرسپوليس نبود. علي پروين كه به واسطه حسين هدايتي با وزير در ارتباط است و به قول محمد جمشيدي عضو هيات مديره پرسپوليس وعده داده كه مشكلات مالي باشگاه را مرتفع خواهد كرد، پنج‌شنبه رودرروي رويانيان نشست و همه چيز را تكذيب كرد. از صورتجلسه مديرعاملي‌اش گرفته تا نشست‌هاي مخفيانه هيات مديره. پروين قطعا واكنش‌هاي منفي هواداران و پيشكسوتان و حتي خيلي از اعضاي تيم به خبر مديرعامل شدنش را شنيده و خوانده بوده كه براي تبرئه خودش رويانيان را به يك همصحبتي دو نفره فراخواند. روبروي مديرعامل نشست و چشم در چشم او گفت كه در پروژه بركناري او هيچ نقشي به عهده‌اش نيست: «حاجي من اصلا در جريان اتفاق‌هايي كه افتاده نيستم و نمي‌دونم چه خبره! اتفاقا برعكس حرفايي كه دوستان مي‌زنن، من مي‌خوام كمك كنم كه شما مديرعامل بموني و با هم مشكلات باشگاه رو حل كنيم.» پروين گفت و رويانيان بي‌باور، فقط شنيد. شنيد و رفت. اين بار بي هيچ گله و مصاحبه‌اي.
محمد رويانيان قهر كرد و پيش از رفتن، همه مسووليت‌هاي مديرعامل را سپرد به قائم‌مقامش. البته بهروز منتقمي تا ديروز از اين موضوع اظهار بي‌خبري مي‌كرد و مي‌گفت كه تنها وظايف خودش را به دوش خواهد كشيد: «رويانيان دراين‌باره صحبتي با من نكرده و من هم فقط كارهايي را انجام مي‌دهم كه وظيفه قائم‌مقام باشگاه است.» رويانيان اما ديگر پاسخگوي هيچ اتفاقي و هيچ‌كس حتي كارمندانش در باشگاه نبود. فقط چند ساعت بعد از بازي با سايپا تلفني با علي دايي همكلام شد. هم براي تبريك پيروزي تازه تيم و هم اعلام اينكه تا تكليفش روشن نشود، او را مديرعامل ندانند. دليلش هم هماني بود كه هميشه به زبان مي‌آورد: «من هر چقدر بيشتر بمانم، پرسپوليس هم بيشتر ضرر مي‌كند. در حالي كه الان شرايط حساسي داريم و من بايد به فكر تيم باشم.»
محمد رويانيان صندلي مديريتش را به باشگاه پرسپوليس تحويل داد و رفت. به اين اميد كه وزارت ورزش با يك حكم قطعي، به بلاتكليفي‌هاي 6 ماهه‌اش پايان بدهد. براي چند دقيقه هم شده، همه انتقادهايمان از رويانيان را از پيش چشم كنار مي‌زنيم. اين‌طوري شايد بشود حقي را هم به او داد. هر چه باشد، پرسپوليس بعد از تكرار هر ساله ناكامي‌ها دوباره تيم شده و مهم‌تر اينكه بعد از سه سال، صدرنشين است و مدعي اول قهرماني. وزير اما نه تنها حاضر نيست به مديرعامل پرسپوليس وقت ملاقات بدهد، كه ديگر پولي هم از وزارت ورزش براي اين باشگاه هزينه نخواهد شد.
همراه نبودن‌هاي هيات مديره را هم كه به اينها اضافه كنيم، كناره‌گيري رويانيان اصلا عجيب به نظر نمي‌رسد. هر چند كه رفتنش هنوز قطعي نشده. او از مديريت پرسپوليس كناره گرفته و تا آخر امشب به وزارت ورزش مهلت داده كه تكليفش را روشن كنند: «بالاخره من بايد بدانم در اين باشگاه چكاره‌ام! وقتي نمي‌خواهند من باشم، چرا بمانم؟ اگر از نظرشان من مديرعاملم، پس حمايت كنند وگرنه بگذارند بروم. من عضو هيات مديره هم كه باشم كارهاي اقتصادي‌ام را انجام مي‌دهم.» رويانيان تا آخر امشب به وزارت ورزش مهلت داده و از سويي ديگر شنيديم كه پيش از رسيدن به روز يكشنبه، او همه مسووليت‌هايش در باشگاه پرسپوليس را زمين مي‌گذارد و همان حكمي كه در هيات مديره پيش‌نويس شده، را مي‌پذيرد.

چه كسي كودتــا كرد؟!
«آقايان دنبال كودتا بودند تا بعد از شكست احتمالي برابر سايپا دايي و رويانيان را زمين بزنند ولي نقشه‌شان عملي نشد و بايد به آنها خنديد. آقايان فكر كرده بودند پرسپوليس مي‌بازد كه قبل از بازي مخفيانه جلسه گذاشته بودند.» اينها ادعاهاي سعيد شيريني است با مخاطب نامعلوم. شايد هم منظورش علي پروين بوده كه در مواجهه با شايعه مديرعاملي‌اش سكوت كرده.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن