تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802419425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كيانوش رستمي: با هدايت توكلي مي‌توان به آينده وزنه‌برداري اميدوار بود دعوتم كنند به تيم ملي برمي‌گردم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: كيانوش رستمي: با هدايت توكلي مي‌توان به آينده وزنه‌برداري اميدوار بود دعوتم كنند به تيم ملي برمي‌گردم
رضا عباسپور
قهرمان وزنه‌برداري جهان و تنها دارنده نشان برنز بازي‌هاي المپيك تاريخ وزنه‌برداري ايران در دسته 85 كيلوگرم، به‌واقع حتي بعد از يك سال و نيم دوري از تمرين‌هاي فشرده تيم ملي هنوز در عرصه داخلي و در وزن تخصصي‌اش بي‌رقيب است. كيانوش رستمي ملي‌پوش عنواندار وزنه‌برداري كشورمان در بازي‌هاي المپيك 2012 لندن، اگرچه سن و سال كمي دارد اما كوله‌باري از مدال و تجربه بين‌المللي را در دسته 85 كيلوگرم ذخيره كرده كه مي‌تواند باز هم با حضور حسين توكلي در رده بزرگسالان و استفاده از ظرفيت المپيكي‌ها، تبديل شود به پتانسيلي مستعد و توانمند براي تيم ملي وزنه‌برداري كشورمان در بازي‌هاي آسيايي 2014 اينچئون، رقابت‌هاي جهاني 2014 قزاقستان و در نهايت بازي‌هاي المپيك 2016 ريودوژانيرو. به هر روي پس از درخشش مجدد رستمي روي تخته، البته در مسابقات ليگ وزنه‌برداري و آماده شدن او براي حضور در اردوي تيم ملي وزنه‌برداري گفت و گويي با دارنده‌ نشان برنز بازي‌هاي المپيك لندن انجام داديم كه مختصري از آن پيش رويتان قرار مي‌گيرد.

كيانوش جان چه خبر از وضعيت تمرين‌ات؟
خدا را شكر شرايط بدني‌ام نرمال است و خيلي وقت است كه مجددا تمرينات باوزنه‌ام را استارت زدم. دقيقا قبل از شروع هفته سوم ليگ كه به ميزباني تهران برگزار شد، دست به وزنه شدم و سعي كردم شرايط ركوردي‌ام را در حالت استاندارد نگه دارم تا از بابت حضور در ليگ وزنه‌برداري و وزنه زدن براي باشگاه حفاري مشكلي نداشته باشم.
همين‌طور كه گفتي، بازگشت مجددت روي تخته توام بود با قهرماني‌ات در دسته 85 كيلوگرم، حقيقتا كيانوش رستمي توانايي‌هايش فراتر از وزنه‌برداري ايران است يا اينكه در دسته 85 كيلوگرم پشتوانه‌سازي مناسبي انجام نشده؟
اين لطف شما است نسبت به من ولي وزنه‌برداري ايران خصوصا در وزن 85 كيلوگرم، توانايي و استعدادهاي خوبي را دارد كه مي‌توانند رستمي‌هاي آينده وزنه‌برداري ايران و جهان باشند. هر چند خود من هم هنوز سن و سالي ندارم و براي آينده برنامه‌هاي زيادي مدنظرم هست كه اگر فرصت مجدد حضور در تيم ملي وزنه‌برداري را پيدا كنم حتما براي دستيابي به آنها بيش از گذشته تلاش مي‌كنم. در ليگ وزنه‌برداري و رقابت‌هاي داخلي اگرچه هستند وزنه‌برداراني كه مي‌توانند در حد و اندازه‌هاي تيم ملي باشند، اما در حال حاضر تجربيات بين‌المللي كه در چند سال گذشته كسب كردم فاكتور مهمي است كه در مسابقات داخلي خيلي كمكم مي‌كند تا به قول شما به‌عنوان برترين وزنه‌بردار 85 كيلويي ايران حتي بعد از دوري يك سال و نيمه از تيم ملي باشم. به هر حال اميدوارم مثل گذشته فضاي رقابتي وزنه‌برداري ايران با دادن انگيزه بيشتر به وزنه‌برداران سراسر كشور طوري مهيا شود كه هيچ كدام از ما به‌عنوان مدال‌آوران جهاني و المپيكي وزنه‌برداري هم براي ملي‌پوش شدن حاشيه امنيت نداشته باشيم. مطمئنا اين رقابت است كه از دلش بهترين‌ها خارج مي‌شوند و مي‌توانند براي تيم ملي وزنه‌برداري درآينده افتخارآفرين باشند.
بعد از اينكه در هفته چهارم ليگ وزنه‌برداري صاحب رتبه نخست وزن 85 كيلوگرم ايران شدي، تمرين‌هايت را ادامه دادي يا فعلا به بدنت فشار وارد نمي‌كني؟
چرا تمرين دارم. من به همراه بهداد سليمي و سعيد محمدپور هر روز در سالن اكباتان تهران تمرين‌هايمان را طبق سنوات گذشته انجام مي‌دهيم. البته نه تمرين سنگين و پرفشار چون در شرايط فعلي مسابقه‌اي پيش‌رو نداريم كه به‌خاطرش نياز باشد بيش از اندازه به بدنمان فشار بياوريم ولي تمرين داريم تا هم براي فينال ليگ از لحاظ ركوردي مهيا باشيم و هم اينكه اگر با حضور توكلي در تيم ملي بزرگسالان به اردوي تيم ملي دعوت شديم، ناآماده به كمپ وزنه‌برداري برنگرديم.
پس در فينال ليگ هم قرار است وزنه بزنيد؟
بله، حتما در فينال براي حفاري روي تخته مي‌رويم تا براي اين باشگاه جام قهرماني فصل 92 را نيز دشت كنيم.
صحبت از بازگشت به تيم ملي و حضور مجدد در كمپ وزنه‌برداري آزادي را به ميان آورديد. آمدن توكلي به تيم ملي به‌عنوان سرمربي جديد وزنه‌برداري تا چه اندازه در انگيزه المپيكي‌ها براي بازگشت به تيم ملي تاثيرگذار بوده؟
ببينيد، هر چند هنوز فدراسيون تكليف سرمربي تيم ملي وزنه‌برداري بزرگسالان را به صورت صددرصد مشخص نكرده اما باتوجه به شناختي كه از تفكرات فني و اخلاقيات حسين توكلي سراغ دارم، بي‌شك او بهترين گزينه براي هدايت تيم ملي وزنه‌برداري بزرگسالان است. براي حرفم دليل دارم. زيرا تمام بچه‌هاي المپيكي به‌جز سجاد انوشيرواني از بدو ورودشان به تيم نوجوانان و جوانان تحت هدايت فني توكلي قرار داشتند و كاملا با روحيات اين مربي و قهرمان بزرگ وزنه‌برداري دنيا آشنا هستند. بنابر اين باتوجه به فاكتورهاي مثبت متعددي كه حسين توكلي براي هدايت تيم ملي وزنه‌برداري بزرگسالان دارد، بعيد مي‌دانم فدراسيون وزنه‌برداري قصد استفاده از گزينه‌هاي ديگري را در اين پست داشته باشد. ما هم با حسين توكلي خيلي راحت‌‌تر و سريع‌تر مي‌توانيم هماهنگ شده و براي بازي‌هاي آسيايي و رقابت‌هاي جهاني 2014 به اوج آمادگي برسيم. پس حتما بازگشت حسين توكلي به تيم ملي وزنه‌برداري نويدبخش روزهاي خوبي براي وزنه‌برداري است و انگيزه مضاعفي شده براي برگشتن من و بقيه المپيكي‌ها به كمپ ملي آزادي.
اگر مجددا به تيم ملي دعوت شدي، مي‌توانيم انتظار دشت نشان‌هاي طلايي‌رنگ بازي‌هاي آسيايي اينچئون و پس از آن رقابت‌هاي جهاني قزاقستان و ميدان گزينشي المپيك 2016 را از كيانوش رستمي داشته باشيم؟
صددرصد، تمام فكر و ذهنم معطوف به اين موضوعي كه گفتيد خواهد بود. همانطور كه پيش از اين نيز گفتم اگر مجددا فرصت عرض‌اندام در تيم ملي به من داده شود و لياقت كسب دوبنده تيم ملي وزنه‌برداري را داشته باشم، ترديد نكنيد كه كيانوش رستمي قدرتمندتري را روي تخته‌هاي بين‌المللي خواهيد ديد كه با استفاده از تجربيات گرانبهاي گذشته، فقط به‌دنبال دشت بهترين و مرغوبترين سكو و مدال‌ها است.

هر چند هنوز فدراسيون تكليف سرمربي تيم ملي وزنه‌برداري بزرگسالان را به صورت صددرصد مشخص نكرده اما باتوجه به شناختي كه از تفكرات فني و اخلاقيات حسين توكلي سراغ دارم، بي‌شك او بهترين گزينه براي هدايت تيم ملي وزنه‌برداري بزرگسالان است.

اگر مجددا فرصت عرض‌اندام در تيم ملي به من داده شود و لياقت كسب دوبنده تيم ملي وزنه‌برداري را داشته باشم، ترديد نكنيد كه كيانوش رستمي قدرتمندتري را روي تخته‌هاي بين‌المللي خواهيد ديد كه با استفاده از تجربيات گرانبهاي گذشته، فقط به‌دنبال دشت بهترين و مرغوبترين سكو و مدال‌ها است.

اميدوارم مثل گذشته فضاي رقابتي وزنه‌برداري ايران با دادن انگيزه بيشتر به وزنه‌برداران سراسر كشور طوري مهيا شود كه هيچ كدام از ما به‌عنوان مدال‌آوران جهاني و المپيكي وزنه‌برداري هم براي ملي‌پوش شدن حاشيه امنيت نداشته باشيم. مطمئنا اين رقابت است كه از دلش بهترين‌ها خارج مي‌شوند و مي‌توانند براي تيم ملي وزنه‌برداري درآينده افتخارآفرين باشند.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن