تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803486515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ديدارهاي هفته هفدهم سري A


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برنامه ديدارهاي هفته هفدهم سري A
در حساس ترين بازي هفته هفدهم رقابت‌هاي سري A اينتر در داربي دلامادونيا به مصاف ميلان مي‌رود. اين ديدار در حالي برگزار مي‌شود که دو تيم امتيازات زيادي از دست داده‌اند و تساوي هيچکدام از آنها را راضي نمي‌کند.

هفته هفدهم رقابت‌هاي سري A شنبه شب با انجام دو ديدار آغاز مي‌شود.

به نقل از ايسنا، در ديدار نخست ليورنو در ورزشگاه خانگي خود از اودينزه پذيرايي مي‌کند.

ليورنو با 13 امتياز در رده هجدهم جدول رده‌بندي قرار دارد، اين در حالي است که اودينزه با 17 امتياز در رده پانزدهم است تا اين تيم هم خطر سقوط را احساس کند. بنابرين اين ديدار براي دو تيم از حساسيت بالايي برخوردار است و تساوي براي هيچکدام از آنها نمي‌تواند نتيجه خوبي باشد.

در ديگر ديدار کالياري در خانه به مصاف ناپولي مي‌رود. ناپولي در فصل جديد سري A تغييرات زيادي داشت و با جذب چند چهره جديد نشان داد که در اين فصل به کسب عنوان قهرماني مي‌انديشد. شاگردان رافا بنيتس اسپانيايي با 35 امتياز در رده سوم جدول رده‌بندي قرار دارند و با تيم صدرنشين يوونتوس 8 امتياز اختلاف دارند. اين تيم هفته گذشته موفق شد با نتيجه چهار بر دو اينتر پرستاره را شکست دهد اما کالياري با 19 امتياز در رده دوازدهم جدول رده‌بندي قرار دارد.

بازيهاي اين هفته يکشنبه با انجام هشت ديدار به پايان خواهد رسيد که در حساس ترين بازي اينتر در جوزپه مه‌آتسا در داربي "دلامادونيا" از ميلان پذيرايي مي‌کند.

دلامادونيا

نام داربي ميلان به افتخار تنديس زرين حضرت مريم که مدونيا نام دارد، دلامادونيا ناميده شد. اين تنديس زرين بر فراز دوئومو، کليساي جامع ميلان قرار دارد.

عملکرد دو تيم

ميلان در فصل جاري سري A نمايش بسيار ضعيفي داشته است و دوران کابوس واري را سپري مي‌کند تا جايي که بدترين نتايج تاريخ خود را کسب کرده است.4 پيروزي، 7 تساوي و 5 شکست عملکرد روسونري در 16 بازي اين فصل بوده است که اين براي تيم بزرگي چون ميلان با 18 عنوان قهرماني در سري A اصلا نمي تواند عملکرد خوبي باشد.

شاگردان آلگري در هفته پانزدهم سري A در سن سيرو به مصاف رم رفتند و در حالي که تا دقيقه 77 با يک گل عقب بودند با گلزني سولي مونتاري بازي را به تساوي کشاندند.

تنها روزنه اميد و خوشحالي هواداران ميلان در اين روزها بازگشت کاکا به روزهاي اوج است. اين هافبک برزيلي که در فصل جابجايي تابستاني پس از تجربه‌اي ناموفق با رئال به ميلان بازگشت، نمايش خوبي در ترکيب تيمش داشته و ستايش همگان را به دنبال داشته است.

ميلان در ديدار حساس برابر اينتر مونتوليو کاپيتان خود را به دليل دريافت کارت زرد پنجم در اختيار ندارد تا بازهم کاکا بازوبند کاپيتاني را بر بازو ببندد.

از طرف ديگر اينتر هم در فصل جاري نتايج خوبي کسب نکرده است و با 28 امتياز در رده پنجم جدول رده‌بندي قرار دارد و با تيم صدرنشين يوونتوس 15 امتياز اختلاف دارد که جبران آن تا حدودي با توجه به آماده بودن يوونتوس و رم و ناپولي غيرممکن به نظر مي‌رسد.

اينتر پس از کسب نتايج ضعيف در فصل قبل خيلي زود دست به کار شد و والتر ماتزاري سرمربي موفق ناپولي را جذب کرد. نرآتزوري با هدايت سرمربي جديد خود شروع خوبي داشت و در 5 بازي خود 13 امتياز کسب کرد اما شکست تحقير آميز سه بر صفر برابر رم آن هم در جوزپه مه‌آتسا باعث شد تا بسياري اين تيم را جزو مدعيان اصلي قهرماني در اين فصل ندانند.

شاگردان ماتزاري در هفته شانزدهم سري A هم برابر ناپولي شکست سنگيني را متحمل شدند و با نتيجه چهار بر دو بازي را واگذار کردند تا اختلاف اين تيم با صدرنشينان جدول رده‌بندي بيشتر شود و با روحيه‌اي بد پاي به داربي دلامادونيا بگذارند.

فصل قبل

دو تيم فصل قبل دو بار برابر هم به ميدان رفتند. در ديدار رفت اينتر موفق شد با تک گل والتر ساموئل ميلان را شکست دهد اما در ديدار برگشت جدال دو تيم برنده‌اي نداشت و بازي در نهايت با تساوي يک بر يک به پايان رسيد. در اين ديدار ابتدا استفان الشعراوي در دقيقه 21 براي ميلان گلزني کرد اما اسکلوتو در دقيقه 71 براي اينتر گلزني کرد تا امتيازات تقسيم شود.

ديدارهاي دو تيم در سري A

در ديدارهاي رو در روي دو تيم در سري A، اينتر شرايط بهتري دارد. نرآتزوري در 178 ديدار 66 بار پيروز شده اين در حالي است که ميلان 60 بار طعم پيروزي را چشيده است. رکورددار بازي در داربي "دلا مادونيا" پائولو مالديني، کاپيتان سابق ميلان با 56 حضور است.

سه پيروزي قاطع ميلان

ميلان 6-3 اينتر ، 30 آوريل 1911 در سري A

ميلان 8 -1 اينتر ، 3 مارس 1918 در کوپا مائورا

اينتر 0-6 ميلان ، 11 مي 2001 ، در سري A

سه پيروزي قاطع اينتر

ميلان 0-5 اينتر ، 6 فوريه‌ي 1910 در سري A

ميلان 1-5 اينتر ، 24 مارس 1974 در سري A

ميلان 0-4 اينتر ، 29 آگوست 2009 در سري A

نکته جالب درباره ديدار يکشنبه شب دو تيم اين است که درهاي قسمتي از ورزشگاه جوزپه مه آتسا به روي هواداران اينتر به خاطر سردادن شعارهاي نژادپرستانه بسته خواهد شد. اين ديدار براي ماريو بالوتلي مهاجم ميلان از حساسيت زيادي برخودار است و به احتمال زياد هواداران اينتر عليه او شعارهاي نژادپرستانه سرخواهند داد تا از اين طريق هم او را عصباني کنند و هم خشم خودشان را از پيوستن او به ميلان نشان دهند، البته بالوتلي فصل گذشته هم با پيراهن ميلان برابر اينتر تيم سابقش به ميدان رفت و با واکنش شديد حاضران در ورزشگاه همراه شد.

در يکي ديگر از ديدارهاي حساس يوونتوس در ورزشگاه آتالانتا به ميدان مي‌رود. شاگردان کونته با 43 امتياز در صدر جدول رده‌بندي قرار دارند و حتي در صورت شکست در اين ديدار هم به صدرنشيني خود ادامه خواهند داد اما بدون شک آنها به چيزي جز پيروزي نخواهند انديشيد چرا که در ليگ قهرمانان اروپا حذف شده‌اند و مي خواهند با قهرماني در سري A به اين ناکامي خود پايان دهند.

رم هم که فصل را با پيروزيهاي متوالي خود خيره‌کننده آغار کرد در ورزشگاه خانگي خود از کاتانيا پذيرايي مي کند. شاگردان روي گارسيا در بازي قبلي خود بازهم به تساوي دست يافتند تا اختلاف آنها با يوونتوس صدرنشين به 5 امتياز افزايش يابد، بنابرين آنها در اين ديدار خانگي به چيزي جز پيروزي نمي‌انديشند.

در جدول رده‌بندي يوونتوس با 43 امتياز صدرنشين است. رم با 38 و ناپولي با 35 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم هستند.

جمعه 1392/09/29 11:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن