تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819479434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاج‎رضايي: کريمي آماده به‎درد تيم‎ملي مي‎خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حاج‎رضايي: کريمي آماده به‎درد تيم‎ملي مي‎خورد
کارشناس فوتبال اعتقاد دارد اگر در فاصله باقي مانده تا جام‎جهاني در بحث آماده‎سازي کارهاي مطلوبي اجرا شود، اميدهاي ايران افزايش پيدا مي‎کند.

  امير حاج‎رضايي در مورد اينکه برخي معتقدند گروه ايران در جام‎جهاني آسان است، اظهار کرد: نظر هر کسي محترم است و بايد با ديد مثبت به اين نظرها نگريست و اينکه هيچ منظوري پشت صحبت‎هاي دوستان نيست.

به گزارش ايسنا، وي با بيان اينکه ايران در گروه متعادلي قرار گرفته است، تأکيد کرد: نتيجه گرفتن در جام‎جهاني بستگي به امادگي دارد. 6 ماه را به‎راحتي از دست داده‎ايم و نياز است در 6 ماه باقي‎مانده خيلي کار کنيم که در اين صورت اميدها افزايش پيدا مي‎کند.

حاج‎رضايي در ادامه گفت: وظيفه‎ي جامعه‎اي رسانه‎اي است که واقعيت‎ها و حقايق فوتبال ايران را بيان کنند.

اين کارشناس فوتبال با محکوم کردن توهين به ليونل مسي در فضاي مجازي، ادامه داد: ايران کشور کهن و با فرهنگي است و اين کارها درست نيست. اهانت کردن به بازيکن رقيب محکوم است، اقليتي دست به اين کار زده‎اند و اکثريت ايراني‎ها مخالف هستند و من هم از اين کار متأسف شدم.

وي درباره اينکه کي‎روش بازيکن‎هاي جديد و آماده ليگ برتر را به تيم‎ملي دعوت نمي‎کند، بيان کرد: معتقدم جام‎جهاني جاي تجربه‎اندوزي نيست. کي‎روش تيم خودش و استخوان‎بندي آن را مي‎شناسد، حالا اگر چند بازيکن جديد را هم دعوت کند، خوب است.

علي کريمي براي حضور دوباره در تيم‎ملي اعلام آمادگي کرده که حاج‎رضايي در اين باره به ذکر يک جمله بسنده کرد: کريمي آماده به‎درد تيم‎ملي مي‎خورد.

جمعه 1392/09/29 00:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن