تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري خرم آباد آماده مشاركت در اجراي برنامه هاي دهه فجر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهرداري خرم آباد آماده مشاركت در اجراي برنامه هاي دهه فجر است
خرم آباد - خبرگزاري مهر: سرپرست شهرداري خرم آباد از اعلام آمادگي اين نهاد براي مشاركت در اجراي برنامه هاي دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، يحيي عيدي بيرانوند ظهر دوشنبه در حاشيه كميته فرهنگي ستاد دهه فجر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداري خرم آباد آماده مشاركت در اجراي برنامه هاي ستاد دهه فجر در مركز استان است.

وي با بيان اينكه شهرداري خرم آباد طي سال گذشته بيش از 95 ميليون تومان براي اجراي جشنهاي دهه فجر هزينه كرده است افزود: اين برنامه ها به صورت مستمر در كنار درياچه كيو خرم آباد برگزار مي شد.

سرپرست شهرداري خرم آباد از انجام تزئينات در سطح 55 ميدان شهر خرم آباد در ايام دهه فجر سال گذشته خبر داد و تصريح كرد: اين برنامه نيز امسال در دستور كار شهرداري خرم آباد قرار گرفته شده است.

عيدي بيرانوند با اشاره به تشكيل ستاد دهه فجر در شهرداري خرم آباد عنوان كرد: طرح اجراي برنامه ها در اين ستاد جمع بندي شده و قرار است براي تصويب به صحن شوراي شهر اسلامي خرم آباد ارائه شود.

وي تجليل از بانوان تاثير گذار در پيروزي انقلاب اسلامي ، برگزاري جشنهاي انقلاب در سطح شهر در صورت مساعد بودن هوا، برپايي ايستگاههاي نقاشي و ... را از ديگر برنامه هاي مدنظر شهرداري خرم آباد در ايام دهه فجر سالجاري عنوان كرد.

كد خبر: 2196793

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۵:۰۶

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن