تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرفاوي: اميدوارم داور تحت تاثير قرار نگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مرفاوي: اميدوارم داور تحت تاثير قرار نگيرد
سرمربي تيم صبا گفت: داوران جوان نبايد فقط در مسابقات ما آبديده شوند.

صمد مرفاوي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل استقلال عنوان کرد:قبل از هر چيز،اربعين حسيني را به همه تسليت مي گويم.ان شالله ائمه به ما کمک کنند.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: بازي سختي در پيش داريم.استقلال تيم با تجربه اي است و نفرات خيلي خوبي دارد که هر کدام مي توانند در لحظه نتيجه را عوض کنند.ما هم انگيزه داريم تا بازي خوبي انجام بدهيم و نتيجه را به دست بياوريم.تک تک بازيکنان من با همه وجود تلاش مي کنند تا استقلال را شکست بدهند.

سرمربي صبا افزود: چيزي که در اين چند هفته به صبا ضربه زده است مسائل داوري است.اميدوارم داور بازي با استقلال تحت تاثير فرد يا گروهي قرار نگيرد.به داوران احترام مي گذارم اما اميدوارم اشتباهاتشان گريبان ما را نگيرد.

وي ادامه داد:از سوي ديگر اميدوارم در بازي فردا،دوباره جهانبازي ديگري پيدا نشود که گريبان تيم ما را بگيرد.اتفاقي که در فصل قبل رخ داد.همه کارشناسان درباره صحنه پنالتي استقلال صحبت مي کردند.در حاليکه ما نظرمان درباره صحنه قبل از برخورد بود که هيچ کسي آن را نديد.

سرمربي صبا تاکيد کرد:در بازي قبل،داور ما جوان بود و لجباز.غد بازي هم حدي دارد!داور نبايد با سرنوشت يک تيم بازي کند.او بازيکن ما را اخراج کرد در حاليکه هر دو کارتش نادرست بود و از سر لجبازي!داور با سرنوشت ما بازي کرد و بعد معذرت خواهي کردند.داوران جوان نبايد فقط در مسابقات ما آبديده شوند.خوشبختانه مظفري زاده داور بازي فرداست که باتجربه است.اميدوارم تحت تاثير کسي قرار نگيرد و خوب قضاوت کند.

مرفاوي درباره نتايج اخير ضعيف تيم صبا گفت:هر تيمي نقطه ضعف هايي دارد و نمي شود آنها را گردن کسي انداخت.نمي خواهم درباره گذشته صحبت کنم و نمي توانم آينده را هم پيشگويي کنم.ما در تمرينات درباره مسائل دفاعي و هجومي همه کارمان را انجام مي دهيم و بازيکنان از نظر فني خوب شده اند اما نتيجه خوب نمي گيرند.اميدوارم اين مشکل را هم حل کنيم.

وي درباره اينکه تيمش در اين فصل،در بسياري از مسابقات در دقايق پاياني گل خورده است اظهار داشت:درست است که ما در اين چند بازي در دقايق آخر گل خورديم.مثلا در همين بازي فولاد ريسک کرديم که گل خورديم.يک بر صفر عقب بوديم و فرقي نداشت با چه نتيجه اي ببازيم.براي همين ريسک کرديم ولي باز هم در دقايق انتهايي گل خورديم.به نظر من يک بر صفر با دو بر صفر هيچ فرقي ندارد.اميدوارم بهتر شويم.

سرمربي صبا درباره غايبان تيمش در بازي مقابل استقلال گفت:مرتضي کاشي،محسن بيات،کيوان امرايي و اکبر صادقي در اين مسابقه حضور ندارند.

وي افزود:اين 4 بازيکن جزو ترکيب فيکس من هستند.به بقيه هم ايمان دارم که بتوانند مقابل استقلال که پرمهره است خوب بازي کنند.اما تيم کامل را مي خواهم تا از شرايط فعلي بيرون بياييم.يکي از عللي که تيم ما نتيجه نگرفته است،مصدوميت و محروميت بازيکنان است.

مرفاوي درباره مشکلات مالي گفت:در اين زمينه صحبت هايي داشتيم.قرار بود زماني که استاندار جديد معرفي مي شود با مسولان صحبت کنيم.بايد استاندار باشد تا تصميم بگيرد.استاندار سابق تکليفش مشخص نبود و نمي دانست بايد چه کند.هفته قبل از بازي فولاد بچه ها با من صحبت کردند و همه مشکل داشتند.صبا باشگاهي نيست که نخواهد به تعهدش عمل کند.اگر قرار است پولي تزريق شود بهترين وقت همين الان است.

پنج شنبه 1392/09/28 19:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن