تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820777493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجازي: تلاش مي کنيم سقوط نکنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حجازي: تلاش مي کنيم سقوط نکنيم
مربي تيم فوتبال مس کرمان گفتيازده هفته باقي مانده سعي ما اين است که نتيجه لازم را بگيريم.

آتيلا حجازي که به دليل محروميت پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال مس کرمان در نشست خبري پس از ديدار برابر ذوب آهن حاظر شد اظهار داشت: ما هفته گذشته شکست سنگين و دور از انتظاري مقابل پرسپوليس را تجربه کرديم. به همين خاطر ريکاوري روحي بازيکنان بسيار سخت بود و شکست هفته قبل برگشتن بچه ها به شرايط عادي را مشکل کرده بود، اما با صحبت هايي که انجام داديم اهميت اين بازي را به آنها فهمانديم.

به گزارش اوج نيوز،وي ادامه داد: در نيمه اول، بازي سردرگمي را شاهد بوديم.ذوبي‌ها روي يک توپ باد آورده که نام آن را موقعيت گل نمي گذارم چون يک سانتر معمولي بود و با يک ضربه سر استثنايي به گل رسيدند.

مربي مس افزود: در نيمه دوم تماشاگران شاهد يک بازي جذاب بودند، ما يک گل زديم و دو فرصت گل هم در تک به تک داشتيم. البته ذوب آهن هم خوب بود و يک توپ به تير دروازه زد اما فکر مي کنم حاکم مطلق بازي ما بوديم.

وي درباره شرايط مس در ادامه ليگ گفت: يازده هفته باقي مانده سعي ما اين است که نتيجه لازم را بگيريم. بچه ها زحمت خود را مي کشند و امروز هم خيلي خوب کار کردند.

حجازي افزود: ما قبل از بازي با پرسپوليس هفت بازي را نباخته بوديم.تلاش مي کنيم سقوط نکنيم و اميدوارم مس را در ليگ برتر حفظ کنيم.

پنج شنبه 1392/09/28 17:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن