تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متن نامه سازمان بازرسي به وزارت ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: متن نامه سازمان بازرسي به وزارت ورزش
ممنوعيت تصدي پست هاي رياست و عضويت در هيات رئيسه فدراسيون هاي ورزشي توسط نمايندگان مجلس طي نامه‌اي از سوي سازمان بازرسي اعلام شد.

محمد حسين يعقوبي،‌ سرپرست معاونت نظارت و بازرسي امور فرهنگي و اجتماعي سازمان بازرسي کل کشور در نامه اي به وزير ورزش و جوانان با اشاره به ماده اي از قانون نظارت مجلس بر رفتار نمايندگان که در آن آمده: "نمايندگان مجلس مشمول قانون ممنوعيت تصدي بيش از يک شغل هستند" ،‌ تصدي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در پست هاي رياست و يا عضويت در هيات ريسسه فدراسيون هاي ورزشي را مغاير قانون اعلام کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت ورزش و جوانان، در نامه ارسال شده از سازمان بازرسي کل کشور به وزارت ورزش و جوانان آمده است:

احتراماً با توجه به نامزدي برخي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در مجمع انتخاباتي فدراسيون هاي ورزشي، ‌مراتب ذيل به استناد بند «د» ماده 11 قانون تشکيل سازمان بازرسي کل کشور مؤکداً يادآور مي شود.

به استناد بند(11) ماده واحد قانون فهرست نهاد ها و مؤسسات عمومي غير دولتي،‌ فدراسيون هاي ورزشي آماتوري جمهوري اسلامي ايران، مؤسسه عمومي غير دولتي هستند. هم چنين به موجب ماده (5) قانون مديريت خدمات کشاورزي که مؤسسات يا نهادهاي عمومي غير دولتي را دستگاه اجرايي ناميده است، فدراسيون هاي ورزشي فوق نيز به عنوان دستگاه اجرايي،‌ مشمول مفاد ماده واحده قانون ممنوعيت تصدي بيش از يک شغل مصوب 1373/10/11 خواهند بود.

همچنين با عنايت به تصريح ماده (11) قانون نظارت مجلس بر رفتار نمايندگان مصوب 1391/1/15، مبني بر اين که « نمايندگان مجلس مشمول قانون ممنوعيت تصدي بيش از يک شغل مصوب 1373/10/11 هستند»، تصدي رياست و يا عضويت در هيات رئيسه فدراسيون هاي ورزشي توسط نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، مشمول ممنوعيت تصدي بيش از يک شغل دولتي بوده و غير قانوني است.

با توجه به استنادات قانوني فوق الذکر،‌ انتظار دارد دستور فرماييد با اتخاذ تمهيدات مناسب در خصوص برگزاري انتخابات رئيس و هيات رئيسه فدراسيون هاي ورزشي به گونه اين اقدام نمايند تا از بروز هر گونه شائبه مغايرت قانوني جلوگيري شود.

چهارشنبه 1392/09/27 16:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن