تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804431378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زيني‌زاده: عليه ما حاشيه‌سازي مي‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: زيني‌زاده: عليه ما حاشيه‌سازي مي‌کنند
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: تشويق بوندسليگايي هيچگونه منع قانوني ندارد و نشانگر نشاط و شادابي هواداران تراکتورسازي است و مسئولان فدراسيون فوتبال بايد به وجود اين هواداران افتخار کنند.

حميد زيني زاده در گفت و گو با تسنيم، در خصوص ديدار اين هفته تراکتورسازي مقابل سپاهان گفت: تيم ما بر اساس شرايط جوي نامناسب تبريز دچار مشکلاتي شده و به دليل برف و يخ بندان تمرينات خود را در سالن برگزار مي کند.

وي افزود: با اين وجود بازيکنان تيم مصمم هستند تا با ارائه يک ديدار تماشاگر پسند 3 امتياز اين ديدار را کسب کنيم و به صدر جدول بازگرديم. اميدوارم هواداران روز جمعه به ورزشگاه بيايند و تيم خود را مورد حمايت قرار دهند و بتوانيم پيروز اين مصاف حساس باشيم.

زيني زاده تصريح کرد: تبريز شهر اولين ها است و با اينکه هميشه برخي افراد سعي مي کنند براي ما حاشيه سازي کنند ما ميهمان نوازي خودمان را ثابت کرده ايم و در بازي مقابل سپاهان هم ميزبان خوبي براي آنها خواهيم بود.

وي با اشاره به حضور تراکتورسازي در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: تيم هاي خوبي در اين رقابت ها حضور دارند و الاتحاد عربستان و العين امارات جزو بهترين هاي آسيا هستند و ما تمام تلاشمان را به کار خواهيم گرفت تا نتايج مناسبي در اين رقابت ها کسب کنيم. تراکتورسازي در اين رقابت ها با تمام قوا ظاهر مي شود تا با صعود به مرحله دوم رضايت هوادارانش را جلب کند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در خصوص اخبار منتشر شده مبني بر اينکه حضور کرار در تبريز منتفي شده است، عنوان کرد: اين اخبار صحت ندارد و ما با نماينده تام الاختيار کرار قرارداد بسته ايم و قرار است وي به تمرينات بيايد و از 15 دي ماه مي تواند در ترکيب تيم ما حضور پيدا کند.

وي افزود: اگر اتفاق خاصي از سوي باشگاه اين بازيکن رخ ندهد قرارداد ما پابرجاست و کرار به تراکتورسازي خواهد پيوست و قرارداد به قوت خود باقي خواهد ماند مگر اينکه باشگاه وي رضايت نامه ندهد و مانع حضور اين بازيکن در تبريز شود.

زيني زاده با اشاره به پيمبائو ديگر بازيکن خارجي مد نظر اين تيم گفت: پيش قرارداد اين بازيکن را آماده مي کنيم و پس از امضاي قرارداد وي در تبريز حضور پيدا مي کند و طبق قانون از 15 دي ماه قادر به همراهي تيم خواهد بود.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي در خصوص ممنوعيت تشويق بوندسليگايي در تبريز تاکيد کرد: اين تشويق هيچگونه منع قانوني ندارد و نشانگر نشاط و شادابي هواداران تراکتورسازي است و بايد مسئولان فدراسيون فوتبال به وجود اين هواداران افتخار کنند و اين تشويق ها به سبک مدرن را باعث افتخار بدانند.

زيني زاده ادامه داد: اگر حتي بر اساس آيين نامه ها مانعي براي اين نوع تشويق وجود داشته باشد بايد ناديده گرفته شود تا هواداران تراکتورسازي با سبک هاي خاص خود شور و نشاط را به سکوهاي ورزشگاه هديه دهند و باعث خوشحالي فوتبالدوستان شوند.

وي با انتقاد از برخي نمايندگان شوراي شهر تبريز خاطرنشان کرد: اخيرا در نامه اي به شهردار تبريز درخواست هايي از آنها داشتيم ولي سخنگوي شوراي شهر مصاحبه مي کند و مي گويد که باشگاه تراکتورسازي درخواستي از شوراي شهر نکرده است.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي اضافه کرد: حاجي زاده از اتفاقات بي خبر است و ما نامه هاي ارسالي را در سايت باشگاه قرار خواهيم داد تا مردم ببينند که درخواست هايمان را فرستاده ايم و منتظر پاسخ از سوي آنها هستيم.

زيني زاده گفت: از دفتر رئيس شوراي شهر پيگير هستيم و قرار بود اين روزها جلسه اي برگزار و در خصوص کمک به تيم تراکتورسازي مصوبه اي تصويب شود تا به باشگاه کمک شود.

چهارشنبه 1392/09/27 09:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن