تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلالي:حكايت ليگ برتر ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جلالي:حكايت ليگ برتر ادامه دارد
سرمربي تيم تراكتورسازي تبريز گفت: با اين شكست هنوز به موفقيت تيم خود ايمان داشته و داستان ليگ برتر براي ما خاتمه نيافته است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، مجيد جلالي عصر امروز بعد از شكست تيمش مقابل سپاهان اصفهان در كنفرانس خبري اظهار داشت: تيم تراكتورسازي از شرايط آرماني خود در چند هفته اخير خارج شده و وقتي بازي آغاز شد تيم ما يخ‌زده بود اما در نيمه دوم شاهد بازي بهتري از تيم تراكتورسازي بوده و حتي مي‌توانستيم بازي را با پيروزي به اتمام برسانيم.

وي، علت افت تيم تراكتورسازي را شرايط تمريني اين تيم ذكر كرده و ابراز داشت: به دليل شرايط آب و هوايي با پارو كردن برف از زمين در نصف ميدان تمرين كرديم و شرايط برفي دو هفته اخير به ضرر تيم ما تمام شد.

جلالي با اشاره به اينكه براي موفقيت يك تيم كلكسيون بازيكنان خوب لازم است، تصريح كرد: ما امروز جنگ فيزيكي را به تيم سپاهان واگذار كرديم و اگر سال آينده در تيم تراكتورسازي باشم دو فاكتور را در نظر خواهم گرفت.

وي در همين مورد اضافه كرد: اول اينكه 50 تا 60 درصد بازيكنان بايد از لحاظ فيزيكي شرايط بهتري را داشته باشند چرا كه در اين شرايط زمين، جنگ‌هاي فيزيكي تاثيرگذار است و امروز نيز عملاً شاهد اين تفاوت بوديم.

جلالي تاكيد كرد: سپس بايد شش ماه دوم سال و شرايط آب و هوايي تبريز را در نظر بگيرم تا در اين وضعيت به تمرينات تيم لطمه وارد نشود.

وي گفت: دو هفته متوالي در دقيقه 90 گل دريافت كرديم و سه امتياز را در زمين برفي از دست داديم اما اين اطمينان را مي‌دهم كه راهكارهاي مناسب را پيدا خواهيم كرد و در مقابل اين شرايط سخت شكست نخواهيم خورد.

زودتر به كرمان خواهيم رفت

سرمربي تيم تراكتورسازي از سفر زودهنگام تيمش به كرمان خبر داد و بيان كرد: ما براي بازي با مس كرمان زودتر به اين شهر سفر كرده و بعد از بازي به منظور ادامه تمرينات خود به تهران بازگشته و براي سفر به اهواز و برگزاري بازي خود مقابل نفت مسجد سليمان در مسابقات جام حذفي مهيا خواهيم شد.

وي تاكيد كرد: بعد از بازي مقابل تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس گفته بودم كه تيم به ترميم احتياج دارد و با حضور جاسم كرار و يك بازيكن برزيلي شرايط بهتر خواهد شد.

جلالي از تماشاگران تيمش به نيكي ياد كرده و گفت: آنهايي كه شعار "عيبي يوخ" را سر دادند شرايط ما را درك مي‌كنند و مي‌دانند كه ما در مقطعي هفت امتياز عقب بوديم اما به صدر جدول رسيديم و سه امتياز ما با صدر جدول نيز قابل جبران است.

انتهاي پيام/60001/ل30

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن