تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802446253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود يك پله‌اي استقلال/ پيروزي سپاهان، نفت و فولاد در هفته نوزدهم ليگ برتر


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: صعود يك پله‌اي استقلال/ پيروزي سپاهان، نفت و فولاد در هفته نوزدهم ليگ برتر
در ادامه هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال، استقلال با برتري 2 بر يك برابر صبا در قم به رده سوم جدول ليگ برتر راه يافت.سه بازي برگزار شد كه تيم‌هاي سپاهان، نفت و فولاد مقابل حريفان به برتري رسيدند.
ديدار تيم‌هاي فوتبال صبا و استقلال با برتري 2 بر يك آبي‌پوشان مهمان به پايان رسيد. گل‌هاي اين بازي را محمد قاضي (40) و پژمان منتظري (65) براي استقلال و رضا عنايتي (81) براي صبا به ثمر رساندند.

اين ديدار قرار بود از ساعت 15 آغاز شود اما با شش دقيقه تاخير شروع شد. يكي از دلايل تاخير در شروع بازي، انجام يك دقيقه سكوت به مناسب درگذشت بيوك جديكار، پيشكسوت باشگاه استقلال و تيم ملي بود.

نيمه نخست

بازي را صباي قم بسيار بهتر آغاز كرد. بازيكنان اين تيم از همان ابتدا نشان دادند كه قصدشان پيروزي در اين بازي است. در سه دقيقه ابتداي بازي، صبا دو موقعيت بسيار خوب گلزني به دست آورد كه در يكي از آنها، بازيكن صبا با مهدي رحمتي تك به تك شد اما اين فرصت را از دست داد.

چند دقيقه بعد، استقلال هم صاحب موقعيت شد اما پژمان نوري كه با دروازه‌بان صبا تك به تك شده بود، در كمال ناباوري توپ را به بيرون زد.

دقيقه 24، رضا عنايتي موقعيت خوبي براي زدن گل اول بازي داشت اما مدافع استقلال به خوبي توپ او را گرفت. هر چند عنايتي معتقد بود كه رويش خطايي صورت گرفته است.

دقيقه 29، باز هم صبا موقعيت خوبي به دست آورد و اين بار داور پشت محوطه جريمه خطايي به سود صبا اعلام كرد كه عنايتي بلافصله توپ را به جريان انداخت و مهاجم صبا از اين فرصت استفاده كرد و سعي كرد كه وارد محوطه جريمه شود. غلام نژاد كه براي گرفتن توپ به مصاف بازيكن صبا رفته بود قبل از رسيدن به توپ زمين خورد تا داور خطاي بازيكن صبا را اعلام كند. اين تصميم داور با اعتراض صبايي‌ها همراه شد.

دقيقه 35، مومني از صبا از سمت راست زمين خودي وارد زمين حريف شد و با دريبل دوطرفه خوبي كه زد توانست تا كنار خط عرضي زمين استقلال پيش برود. او در نهايت توپ را بلند و كشيده روي دروازه استقلال فرستاد كه پشت محوطه جريمه به بادامكي رسيد. شوت اين بازيكن اما آن قدر ارتفاع داشت كه از بالاي دروازه به بيرون رفت.

صبا صفر - استقلال يك

سرانجام در دقيقه 40، نخستين گل بازي به ثمر رسيد. در حالي كه صبا تيم برتر ميدان بود و دائم به سمت دروازه استقلال حمله مي‌كرد، اين استقلالي‌ها بودند كه به گل اول رسيدند. مجيد غلام‌نژاد در دقيقه 40، توپ را به روي دروازه صبا سانتر كرد و محمد قاضي با ضربه سر دروازه صبا را باز كرد.

نيمه دوم

با آغاز نيمه دوم باز هم اين صبا بود كه به سمت دروازه استقلال حمله مي‌كرد و تلاش مي‌كرد به گل مساوي دست پيدا كند اما حمله‌هاي اين تيم آن قدر دامنه‌دار و پرقدرت نبود كه قمي‌ها را به هدف برساند.

دقيقه 63، بر خلاف جريان بازي، استقلال صاحب يك ضربه ايستگاهي از فاصله حدودا 25 متري شد. نكونام اين ضربه را زد كه با برخورد به مدافع صبا به كرنر رفت. كرنر هم حاصلي براي آبي‌پوشان نداشت.

صبا صفر – استقلال 2

دقيقه 65، بار ديگر استقلال صاحب ضربه ايستگاهي شد. اين بار تيموريان توپ را به روي دروازه فرستاد و پژمان منتظري با ضربه سر گل دوم بازي را به ثمر رساند.

دقيقه 72، صبا هم در اين دقيقه يك ضربه ايستگاهي به دست آورد اما نتوانست از اين فرصت بهره لازم را ببرد تا نتيجه همچنان 2 بر صفر باقي بماند.

صبا يك – استقلال 2

دقيقه 81، رضا عنايتي بالاخره دروازه استقلال را باز كرد. اين گل روي اشتباه مهلك پژمان نوري به ثمر رسيد. اين بازيكن داخل محوطه جريمه خودي صاحب توپ شد ولي نتوانست به خوبي آن را كنترل كند. همين كافي بود كه عنايتي توپ را از او بربايد و با يك ضربه زميني دروازه تيم مهمان را باز كند.

دقيقه 86، باز هم صبا نزديك بود گل بزند. اين بار حنيف عمران‌زاده داخل محوطه جريمه خودي توپ را لو داد اما مهاجمان صبا اين بار با بي دقتي توپ را از دست دادند.

هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال با برگزاري 4 بازي به صورت همزمان از ساعت 15 امروز (جمعه) پيگيري شد كه در يكي از مهم‌ترين بازي‌ها، تراكتورسازي با نتيجه 2 بر يك در خانه مقابل سپاهان اصفهان شكست خورد.

گل اول سپاهان در اين بازي را مهدي شريفي در آخرين دقيقه از نيمه اول به ثمر رساند و در حالي كه بازي با همين نتيجه رو به اتمام بود، كريم انصاري فرد در دقيقه 83 گل تساوي تراكتورسازي را وارد دروازه سپاهان كرد اما اين پايان كار نبود و شاگردان زلاتكو كرانچار در اولين دقايق از وقت اضافه توسط اميد ابراهيمي به گل برتري رسيدند.

امروز همچنين فولاد خوزستان يكي ديگر از تيم‌هاي بالاي جدولي مهمان داماش گيلان بود و موفق شد با نتيجه 2 بر يك از سد حريفش بگذرد. براي فولاد ابتدا لوسيانو پريرا در دقيقه 45 گلزني كرد. اين بازيكن در اوايل نيمه دوم نيز گل دوم تيمش را به ثمر رساند اما چند دقيقه بعد عليرضا نظيف‌كار در دقيقه 53 تك گل تيمش را از روي نقطه پنالتي وارد دروازه شاگردان حسين فركي كرد و با زي با نتيجه 2 بر يك به سود اهوازي‌ها به اتمام رسيد.

اما در سومين بازي امروز راه آهن سورينت و نفت تهران به مصاف هم رفتند كه در اين بازي شاگردان يحيي گل‌محمدي با وجود تساوي تا دقايق پاياني، بازي را در نهايت به سود خود به اتمام رساندند.

در ورزشگاه اكباتان تهران ابتدا هادي نوروزي در دقيقه 38 از روي نقطه پنالتي براي نفت گلزني كرد اما در آخرين دقيقه از نيمه اول پيروز قرباني مدافع راه آهن گل تساوي تيمش را به ثمر رساند. اين پايان كار نبود و نفت نيز در حالي كه يك دقيقه به پايان بازي مانده بود، گل پيروزي را باز هم توسط هادي نورزي به ثمر رساند.

اشتباه بازيكن راه آهن نيز سومين گل نفت را در پي داشت تا شاگردان ابراهيم‌زاده يك شكست سنگين ديگر را در خانه متحمل شوند. سامان آقازماني نيز در اين بازي با دريافت كارت زرد دوم از زمين اخراج شد.

نظر شما:
------------

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن