تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819406353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب پرمخاطب‌ترين نويسنده ايراني در تلويزيون


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتخاب پرمخاطب‌ترين نويسنده ايراني در تلويزيون
سيدمهدي شجاعي در نظرسنجي پيامكي برنامه تلويزيوني «كارنامه» به عنوان مورد‌پسندترين نويسنده ايران از سوي مخاطبان اين برنامه شناخته شد.

به گزارش مهر، برنامه تلويزيوني كارنامه كه شب گذشته، پنجشنبه 28 آذر از ساعت 21 در شبكه چهارم سيما و با موضوع نقد و بررسي كتاب پخش شد، در مدت يك ساعت پخش خود، اقدام به برگزاري يك نظرسنجي از مخاطبانش درباره سليقه آنها در مورد نويسندگان معاصر پرداخت.

در اين نظرسنجي كه سئوال آن عبارت بود از اين كه «آثار داستاني كدام نويسنده را بيشتر مي‌پسنديد»، مخاطبان اين برنامه تلويزيوني مي‌توانستند از ميان چهار گزينه سيدمهدي شجاعي، رضا امير‌خاني، محمدرضا بايرامي و محمدرضا سرشار، يك نفر را انتخاب و با ارسال پيامك به اين برنامه تلويزيوني يك ساعته، نظر خود را به ثبت برسانند.

در پايان اين برنامه و بنابر اعلام مجريان آن، سيدمهدي شجاعي با كسب 36.74 درصد از آراء مخاطبان اين برنامه در رتبه نخست قرار گرفت و پس از آن رضا اميرخاني با 23.79 درصد، محمدرضا سرشار با 23.37 درصد و محمدرضا بايرامي با 16.10 درصد در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفتند.

سيدمهدي شجاعي متولد شهريورماه سال ۱۳۳۹؛ روزنامه‌نگار و نويسنده ايراني است كه از حوالي سال‌هاي ۵۸ و ۵۹ اولين آثار او در مطبوعات و همچنين در قالب كتاب منتشر شدند.

وي در دوران جواني حدود هشت سال مسئوليت صفحه‌هاي فرهنگي و هنري روزنامه جمهوري اسلامي و سردبيري ماهنامه صحيفه و رشد نوجوان را به عهده داشت و همزمان در سمت مدير انتشارات برگ به انتشار حدود ۳۰۰ كتاب از نويسندگان و هنرمندان و محققان كشور همت گماشت.

مسئوليت داوري چند دوره از جشنواره فيلم فجر، جشنواره تئاتر فجر، جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان و جشنواره مطبوعات از فعاليت‌هاي هنري و فرهنگي او طي سال‌هاي ۶۵ تا ۷۵ به‌شمار مي‌روند.

وي همچنين خالق آثار داستاني «سانتاماريا» ، «غيرقابل چاپ» «سري كه درد... مي‌كند» در زمينه داستان اجتماعي و نيز كتاب‌هاي «كشتي پهلو گرفته»، «پدر، عشق و پسر»، «آفتاب در حجاب»، «از ديار حبيب» ، «شكواي سبز»، «خدا كند تو بيايي»، «سقاي آب و ادب »، «دست دعا، چشم اميد» و رمان «كمي ديرتر...» در زمينه ادبيات مذهبي است.

وي هم‌اكنون مدير مسئول انتشارات كتاب نيستان است.

برنامه تلويزيوني كارنامه با محوريت كتاب از 22 آبان سال جاري به روي آنتن شبكه چهار سيما رفته است و يك مجله تصويري نقد كتاب است كه به صورت هفتگي و زنده پخش مي‌شود.

سيدعلي شجاعي، فرزند سيدمهدي شجاعي و نويسنده كتاب‌هايي چون «فرشته‌ها قصه ندارند بانو» و «حا سين نون» مهمان اين برنامه بود كه پدر او توانست پرمخاطب‌ترين نويسنده ايراني از سوي مخاطبان اين برنامه شناخته شود.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن