تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819135757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با نظر مجمع عموميرئيس هيئت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان تهران معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با نظر مجمع عموميرئيس هيئت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان تهران معرفي شد
«مرتضي رمضاني»، فاتح دماوندي قلل مرتفع جهان، با بيشترين رأي براي چهار سال آينده به رياست هيئت كوهنوردي استان تهران انتخاب شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومي هيئت كوهنوري شهرستان دماوند، در جلسه مجمع عمومي هيئت كوهنوردي استان تهران كه براي انتخاب رئيس جديد برگزار شد، رمضاني به مدت 10 دقيقه برنامه‌هاي خود را تشريح كرد.

اين كوهنورد فاتح دماوني كه فتح قله لوتسه و چندين قله مرتفع جهان را در كارنامه خود دارد، فراهم كردن شرايط براي گسترش كوهنوردي و استعداديابي را از اولويت‌هاي كاري خود برشمرد.

ابوالفضل عباس‏آبادعرب، ديگر كانديداي اين پست نيز كه سال گذشته عضو تيم كوهنوردي هيماليانوردي هيئت تهران بود، توسعه آموزش را از اولويت‏هاي برنامه‌هاي خود قرار داده بود.

وي با توجه به نزديك بودن برنامه‌هايش با برنامه‌هاي رئيس هيئت كوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان تهران و در عين حال بيشتر بودن تجربه رقيب، از حضور در انتخابات انصراف داد.

رأي‏گيري با حضور 18 نفر از 19 عضو مجمع انجام شد و مرتضي رمضاني، 14 رأي به دست آورد؛ دو رأي سفيد و دو رأي باطله نيز در صندوق ريخته شده بود.

جلسه مجمع عمومي هيئت كوهنوردي استان تهران با حضور كاوه كاشفي سرپرست سابق اين هيئت و مرتضي موسوي، نايب رئيس فدراسيون كوهنوردي ايران برگزار شد.

انتهاي پيام/2568/ت

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن