تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 167 هزار مسافر برون شهري دامغاني جابجا شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بيش از 167 هزار مسافر برون شهري دامغاني جابجا شدند
دامغان – خبرگزاري مهر: مسئول نمايندگي پايانه ها و امور حمل و نقل شهرستان دامغان از جابجايي 167 هزار و 242 مسافر طي هفت ماهه نخست سالجاري از اين شهرستان به ديگر نقاط كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علي ساغري پيش از ظهر جمعه به مناسبت هفته راهداري و حمل و نقل در جمع اعضاي اتحاديه ها و شركت هاي تعاوني صنفي رانندگي شهرستان دامغان اظهار داشت: از ابتداي سالجاري 116 هزار و 900 تن كالا به وسيله هشت هزار و 830 دستگاه خودرو سنگين از شهرستان به ديگر نقاط ايران جابجا شد.

وي ضمن تاكيد بر اهميت حضور وسايل نقليه سنگين بدون هيچ عيب فني در سطح جاده هاي كشور افزود: پنج هزار متر مبع زمين براي احداث مركز معاينه خودروهاي سنگين با يك ميليارد تومان اعتبار پيش بيني شده كه از سوي بخش خصوصي و تا ظرف شش ماه آينده احداث و راه اندازي خواهد شد.

مسئول نمايندگي پايانه ها و امور حمل و نقل شهرستان دامغان همچنين با يادآوري اينكه اين شهرستان 9 شركت تعاوني مسافربري با 96 دستگاه خودرو سواري، ميني بوس و اتوبوس دارد تصريح كرد: پنج اتحاديه كاميون داران نيز با 270 خودرو سنگين كار جابجايي كالا را بر عهده دارند.

در اين جلسه كه مسئولان راه و ترابري، پايانه و امور حمل و نقل و پليس راه و راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي شهرستان دامغان حضور داشتند رانندگان حاضر در زمينه نبود پاركينگ، مركز معاينه خودروهاي سنگين، كمبود اعتبارات، صادر نشدن كارت سلامت را از مهمترين مشكلات خود مطرح و خواستار بررسي و حل موارد مطروحه شدند.

هفته راهداري و حمل و نقل از 26 آذر تا دوم دي ماه سالجاري است.

كد خبر: 2199436

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۳:۵۵

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن