تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802738649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين سالگرد ارتحال امام جمعه بيارجمند همزمان با اربعين حسيني برگزاري مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اولين سالگرد ارتحال امام جمعه بيارجمند همزمان با اربعين حسيني برگزاري مي شود
بيارجمند – خبرگزاري مهر: مسئول ستاد بزرگداشت سالگرد امام جمعه فقيد بيارجمند از برگزاري اين مراسم دوشنبه دوم دي ماه سالجاري همزمان با اربعين حسيني در حسينيه اعظم اين شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد احمدي صبح جمعه در نشست هماهنگي برگزاري مراسم اولين سالگرد ارتحال امام جمعه بيارجمند با تاكيد بر اينكه استمرار بزرگداشت علما در واقع احياي تمدن اسلامي و آشكار كردن زواياي پيدا و پنهان اين تمدن مي شود، افزود: در اين راستا اولين سالروز وفات عالم جليل قدر حجت الاسلام محمد رضا احمدي همزمان با اربعين حسيني در حسينيه اعظم بيارجمند برگزار مي شود.

وي با يادآوري اينكه شهرستان شاهرود از ديرباز مهد پرورش عارفان، عالمان و فقيهان بلند آوازه جهان اسلام بوده است، تصريح كرد: بركت وجود حاج آقاي احمدي كه تمام سختي ها را براي خدمت به مناطق محروم و خصوصا مردم بيارجمند به جان خريد بر كسي پوشيده نيست.

مسئول ستاد بزرگداشت سالگرد امام جمعه فقيد بيارجمند تصريح كرد: علماي اسلام با همتي مخلصانه و براي رضاي خدا براي اعتلاي دين اسلام از هيچ كوششي دريغ نكردند.

حجت الاسلام محمد رضا احمدي در پانزدهم آذر ماه 1311 در شهر بيارجمند از توابع شهرستان شاهرود متولد شد و پس از آشنايي با قرآن كريم در مكتب خانه هاي وقت آن زمان، تحصيلات ابتدايي را در مدرسه حافظ گذراند.

علاقه وافر به معارف اسلامي و كسب مدارج علمي و همچنين اشتياق و استقبال خانواده، وي را در سال 1324 هجري شمسي راهي مدرسه نواب در حوزه علميه مشهد مقدس كرد.

حجت الاسلام احمدي در سالهاي تحصيل در مشهد مقدس با نشريات ديني آن زمان كه بيشتر در قم و تهران فعاليت داشت، همكاري كرد و در مجله مسلمين حاج سراج انصاري، نداي حق مرحوم عدناني و مجموعه حكمت، مقالاتي را منتشر كرد.

در همين سالها كتاب نورالابصار وي در حالات و معجزات 14 معصوم به رشته تحرير درآمد و در اختيار علاقه مندان به خاندان عصمت و طهارت قرار گرفت.

حجت الاسلام احمدي در سال 1343 شمسي، به موطن خود مراجعت كرد تا با نشر، ترويج و بذل جهد در معارف اسلامي، منشاء خيري براي اهالي مومن، معتقد، ولايي و سخت كوش بيارجمند باشد و همواره يكي از افراد موثر در تاسيس سازمان تبليغات اسلامي استان سمنان در سال 1360 در شاهرود بود و در سال 1361 با پيگيري هاي لازم توانست دومين دفتر تبليغات اسلامي استان را در شهر بيارجمند تاسيس كند.

امام جمعه فقيد بيارجمند ۱۹ سال با سازمان تبليغات اسلامي همكاري كرد و در سال ۱۳۷۰ به افتخار بازنشستگي نائل آمد.

حجت الاسلام احمدي از ۲۵ مرداد ۱۳۷۰ از سوي مقام معظم رهبري به‌عنوان امام جمعه بيارجمند منصوب شد و بيش از ۲۱ سال در اين سنگر حساس، محور همدلي و همراهي و عزت و افتخار مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي بود.

حجت الاسلام احمدي از 17 تن مراجع تقليد و آيات عظام شامل سيد محمود شاهرودي، سيد ابوالقاسم خوئي، سيد محمد رضا گلپايگاني، سيد شهاب الدين مرعشي نجفي، شيخ محمد علي اراكي، سيد محمد هادي حسيني ميلاني، سيد عبدلله شيرازي، حاج حسن آقاي قمي، سيد علي سيستاني، محمد تقي بهجت، شيخ جواد تبريزي، وحيد خراساني، فاضل لنكراني، ناصر مكارم شيرازي، علوي گرگاني، سيد محمد شاهرودي و مقام معظم رهبري در اخذ وجوهات شرعيه، امور حسبيه و آنچه مربوط به اذن حاكم شرع است، اجازه داشت.

وي در اربعين حسيني سال 1391 در سن 80 سالگي به علت ايست قلبي در بيمارستان امام حسين (ع) شاهرود دعوت حق را لبيك گفت و به ديار باقي شتافت.

كد خبر: 2199401

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۳:۱۵

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن