تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804082681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آهسته ولي محكم گام برمي داريم/ تكواندو عملكرد موفقي داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آهسته ولي محكم گام برمي داريم/ تكواندو عملكرد موفقي داشته است
دبير فدراسيون تكواندو با اشاره به نتايجي كه اخير تيم ملي ايران در مسابقات انتخابي المپيك كسب كرده است گفت: براي كسب سهميه‌هاي المپيك كار خود را با كسب بيش از80 امتياز آغاز كرديم و در اين راه آهسته ولي محكم گام برمي‌داريم.

حسن ذوالقدر بعد از بازگشت از رقابتهاي گزينشي المپيك در منچستر ضمن بيان مطب فوق به خبرنگار مهر گفت: اين رقابتها در سطح فني بسيار بالايي برگزار شد. كميت و كيفيت بسيار مطلوبي داشت كه بسياري از قهرمانان آخرين دوره رقابتهاي قهرماني جهان موفقيتي نداشتند. مسابقاتي كه كسب سهميه نبود و فقط امتياز براي رسيدن به المپيك داشت.

وي ادامه داد: كره جنوبي با عنوان قهرماني جهان تنها يك مدال نقره در بخش مردان كسب كرد. ولي ما موفق شديم با سه برنز و بيش از 80 امتياز را براي حضور در المپيك به داشته هاي خود اضافه كنيم و در راه كسب حداكثر سهميه ها نگران نيستيم چرا كه در مراحل بعدي مي توانيم امتيازات لازم را در اين خصوص كسب نمائيم.

دبير فدراسيون افزود: ما از اين نتايج راضي نيستيم و انتظار بيشتري داشتيم ولي اعضاي تيم و كادر فني نهايت تلاش خود را انجام داده و كسي كم فروشي نكرد. مردم مطمئن باشند كه در هشت مرحله باقي مانده از اين سري مسابقات مي توانيم نتايج بهتري كسب كنيم.

ذوالقدر با اشاره به حضور بهترين هاي رنكينگ جهاني در اين رقابتها گفت: ما در انتخاب نفرات دخالتي نداشتيم و فدراسيون جهاني براساس رده بندي جهاني تكواندوكاران را به اسم دعوت كرد. شايد اگر دست ما بود با تركيب متفاوتي به ميدان رفته و برخي از جوانان را اعزام مي كرديم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه اگر كادر فني تغيير مي كرد احتمال كسب نتايج بهتري در منچستر مي رفت گفت: من مطمئن نيستم كه چنين اتفاقي مي افتاد. شايد اگر با همان كادر فني مي رفتيم همان سه برنز را هم نمي گرفتيم. اين مسابقات براي اولين بار با اين سبك و سياق برگزار شد و دوباره تاكيد مي كنم كه واقعا سطح فني بالايي داشت. ضمن اينكه برخي نفرات ما چون تاجيك، معتمد و يا عبداللهي بعد از پشت سر گذاشتن دوران طولاني آسيب ديدگي گام به اين ميدان سخت و دشوار گذاشتند.

دبير فدراسيون تكواندو در بخش ديگري از سخنان خود گفت: كشورهاي ديگر هم در حال كار كردن هستند و در اينجا ديديم كه تك ستاره هاي همين كشورها نتيجه گرفتند. ولي تكواندو ايران نزديك به 15 سال است با همين مديريت و برنامه ريزي سكونشين رقابتهاي جهاني و آسيايي بوده كه اين نشان از دلسوزي و برنامه مداري فدراسيون بوده است.

ذوالقدر با دلخوري از انتقادات اخير به نتايج تيم ملي گفت: كادر فني تيم ملي اين مسابقات را به خوبي حلاجي كرده و با آناليز دقيق مسابقات براي رقابتهاي آتي آماده مي شوند. ولي برخي ها بدون تماشاي مسابقات و نبودن در جو رقابتها كارشناسي مي كنند كه صلاحيت اين كار را ندارند. مطبوعات و رسانه ها بايد قضاوت را به مردم بسپارند.

وي در پاسخ به اين سئوال كه چرا در فدراسيون تكواندو تصميمات را يك يا دو نفر اتخاذ مي كنند و تغيير كادر فني بدون موافقت مدير فني تيم ملي صورت گرفته گفت: مجمع فدراسيون اين حق را به رئيس فدراسيون داده كه در همه موارد از جمله مسائل فني تصميم گيري كند و ما در فدراسيون نيز پاسخگوي اين تصميمات و نتايج آن هستيم و از اين بابت مشكلي نداريم.

دبير فدراسيون در پايان پيرامون زمان اعلام اعضاي مجمع انتخابات فدراسيون گفت: روساي هيات ها كه مشخص شده اند، نماينده ارگانها نيز با دعوت نامه ما از سوي همين ارگانها معرفي خواهند شد. ضمن اينكه براي نماينده داوران، مربيان، ورزشكاران و ... چهار نفر را در هر بخش به وزارت معرفي كرديم تا مسئولان انتخاب كرده و به ما معرفي كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات فدراسيون تكواندو اول ديماه برگزار خواهد شد.

كد خبر: 2197994

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۰:۵۸

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن