تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقانلو: برخي ها فكر مي كنند اين تكواندوكاران را من دعوت كرده ام!/ خانواده تكواندو صبورتر باشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مقانلو: برخي ها فكر مي كنند اين تكواندوكاران را من دعوت كرده ام!/ خانواده تكواندو صبورتر باشند
سرمربي تيم ملي تكواندو گفت: فكر مي كنند، دعوت تكواندوكاران براي منچستر كار من بود در حاليكه آنها با رنكينگ خود حضور داشتند.
بيژن مقانلو در گفتگوو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: رقابت هاي انتخابي المپيك در منچستر يكي از مراحل مقدماتي براي المپيك سه سال بعد بود كه بايد از آن امتيازاتي را جمع آوري مي كرديم. در حال حاضر هم سعي داريم تا در رقابت هاي آتي تكواندوكاران در بين 6 نفر نخست رنكينگ جهاني قرار دهيم تا هر چهار سهميه المپيك برزيل را داشته باشيم.

وي گفت: در تورنمنت هاي مختلف و ويژه با معرفي فدراسيون جهاني تكواندوكاران مجوز حضور در مسابقات را كسب مي كنند اما در رقابت هاي اصلي و نهايي پاياني سال تنها هشت نفر برتر رنكينگ مي توانند با امتياز ويژه حضور داشته باشند.

مقانلو تصريح كرد: بايد در همه مسابقات مقدماتي حضور داشته باشيم كه در هر وزن 31 تكواندوكار برتر رنكينگ حضور دارند. رقابت هاي اصلي 80 امتياز، مسابقات انتخابي جهاني و قاره اي 40 امتياز و تورنمنت ها داراي 20 امتياز است.

سرمربي تيم ملي تكواندو با بيان اينكه براي مسابقات منچستر حدود 20 روز فرصت داشتيم، گفت: تكواندوكاران با تمرينات سطح بالا به منچستر آمده بودند و با كوچكترين غفلت نتيجه تغيير مي كرد چون نفرات ويژه اي در ان حضور داشتند. بسياري از طلايي هاي جهاني حذف شدند زيرا همه تكواندوكاران سعي داشتند در بين 6 نفر برگزيده باشند.

وي ادامه داد: محمد باقري معتمد، فرزاد عبدالهي و حسين تاجيك سه بازيكني بودند كه به تازگي دوران نقاهت خود را بعد زا مصدوميت و جراحي سپري كرده بودند و ما بايد آنها را براي مسابقات انتخابي منچستر آماده مي كرديم. زمان كم بود و سطح فني رقابت ها بالا اما اميدوارم در مراحل بعدي با تلاش بيشتر و رنكينگ موفق باشيم.

مقانلو ياداور شد: متاسفانه برخي ها فكر مي كنند اين تكواندوكاران را من به تيم ملي دعوت كرده ام در حاليكه با توجه به رنكينگ جهاني اجازه شركت در مسابقات را داشتيم.

وي در خصوص تغييرات در كادر فني تيم ملي در چند وقت اخير و ارتباط آن با ايجاد حواشي در تكواندو گفت: به هر حال حاشيه جزئي از ورزش المپيكي و مطرح تكواندو است اما خانوانده تكواندو بايد صبورتر باشند و وارد حاشيه نشوند چون مناسب آن نيست.

وي افزود: اگر منيت كنار برود و همدلي باشد همه موفق مي شوند. بارها گفته ام مربيگري مثل دونده امدادي است كه كار را تحويل مي گيرد و در هر مقطعي كسي مي ايد و قرار نيست يك مربي تا آخر در تيم ملي باشد. مهم سربلندي خانوانده تكواندو است.

انتهاي پيام/

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن