تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819185900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سازمان سما:تلفيق آموزش عالي و آموزش و پرورش محور همايش «مدرسه فردا» است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون سازمان سما:تلفيق آموزش عالي و آموزش و پرورش محور همايش «مدرسه فردا» است
معاون نيروي انساني سازمان سما گفت: تلفيق آموزش عالي و آموزش و پرورش از ويژگي‌هاي همايش ملي "مدرسه فردا" است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان چالوس، قاسم يزدان‌پناه پنج‌شنبه شب در حاشيه همايش ملي مدرسه فردا كه به ميزباني دانشكده سما دانشگاه آزاد اسلامي واحد چالوس برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سطح همايش ملي مدرسه فردا بسيار منظم و با كيفيت بود.

وي تصريح كرد: مزيتي كه دانشگاه سما دارد، اين است كه مقالات ارائه شده در اين دانشگاه را مي‌توان كاربردي كرد و اساتيد دانشگاه مي‌توانند در مورد آن نظرات و پيشنهادات لازم را ارائه كنند.

يزدان‌پناه اذعان داشت: بيرون آوردن مقالات از قفسه‌ها و برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي مديران از ديگر ويژگي‌هاي بارز اين همايش است.

وي با تاكيد بر برنامه‌ريزي در زمان حال بيان داشت: نبايد منتظر فردا باشيم و سپس برنامه‌ريزي كنيم، بلكه از هم اكنون بايد آينده را رصد كنيم و براي آن برنامه‌ريزي داشته باشيم.

معاون نيروي انساني سازمان سما متذكر شد: مديران بايد همواره رو به آينده حركت كنند و تجربه گذشته را در حال تكرار كنند تا از قافله‌ تغيير در آينده عقب نمانند.

وي با اعلام رضايت از همايش مدرسه فردا گفت: در مدارس فردا بايد جايگاه دانش آموزان، معلمان، مديران و معماري مدارس به‌درستي ديده شود و اين موضوع در اين همايش مشهود بود.

يزدان‌پناه باز شدن انديشه‌ها و ديدگاه‌ها را اصلي‌ترين تاثير دانست و افزود: با يك خرد جمعي و شنيدن افكار مختلف و متفاوت و آگاهي از آخرين دستاوردها مي‌توان وسعت ديد خود را افزايش داده و سبب تغيير ذهنيت شد.

وي با بيان اينكه تغيير هيچ‌گاه منتظر ديگران نيست، ابراز داشت: با شركت در همايش ملي مدرسه فردا بسياري از مديران با كليد واژه‌هايي كه به ذهنشان برخورد مي‌كند، آشنا مي‌شوند و در نتيجه ياد مي‌گيرند كه هرگز به شرايط موجود قانع نباشند.

انتهاي پيام/2296/ب۳۰

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن