تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803288205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران، ميزبان ۲ نمايشگاه بين المللي


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: تهران، ميزبان ۲ نمايشگاه بين المللي
نمايشگاه بين المللي تبليغات ، بازاريابي و صنايع وابسته و نمايشگاه بين المللي چاپ ، بسته بندي و ماشين‌آلات امروز در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز به كار كردند.

به گزارش واحد مركزي خبر، دهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات ، بازاريابي و صنايع وابسته بيش از 220 شركت داخلي و خارجي از ايران و 8 كشور خارجي حضور دارند.

در اين نمايشگاه شركت هايي از چين ، ژاپن ، هند ، اسپانيا ، آلمان ، كانادا ، آفريقاي جنوبي و تركيه جديدترين تجهيزات ، توليدات و خدمات خود را عرضه مي كنند.

معرفي بازارهاي جديد صادراتي، شيوه هاي حفظ بازارهاي صادراتي ، حمايت از صنعت تبليغات ، ارتقاي سطح كمي و كيفي و تبيين اهميت و جايگاه تبليغات در ميان افراد جامعه و بنگاه هاي اقتصادي،آشنايي با فنون بازاريابي و پيشبرد فروش ، ترويج و آموزش فرهنگ بازاريابي براي موفقيت بيشتر در بازارهاي رقابتي ، تشويق بازار داخلي به استفاده از ابزارهاي نوين بازاريابي از اهداف اين نمايشگاه اعلام شده است.

همچنين برقراري ارتباط نزديك ميان ارائه كنندگان و متقاضيان خدمات بازاريابي و تبليغات ، آشنايي با آخرين تحولات بازارهاي بين المللي و شرايط رقبا ، انتقال دانش فني نوين و كارآمد براي رشد كيفي و كمي محصولات داخلي و توسعه صادرات غيرنفتي نيز از ديگر اهداف برگزاري دهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات ، بازاريابي و صنايع وابسته اعلام شده است.

در مراسم گشايش اين نمايشگاه نقش تبليغات و بازاريابي در عرصه اقتصادي غير قابل انكار توصيف و اعلام شد بنگاههاي اقتصادي به شرطي مي توانند در رقابت بمانند كه بهترين و نوين ترين برنامه هاي تبليغاتي و بازاريابي را داشته باشند.

در اين نمايشگاه انواع تبليغات محيطي ، ديجيتالي و رايانه اي ، تبليغات و بازاريابي كالاها و خدمات عمومي و تخصصي ، آژانس ها ، مـشاوران و مجريان تبليغاتي،رسانه ها و وسايل ارتباط جمعي(تصويري، نوشتاري و گفتاري) ، فنآوري اطلاعات ، علائم تبليغاتي ، تبليغ مشهورترين محصولات ، خدمات و نشانه هاي تجاري و فرهنگي ، تبليغات كالاهاي صادراتي ، برندهاي تجاري و تبليغاتي ، روابط عمومي ها ، سازمان ها و مراكز اطلاع رساني ، فعاليت هاي بازاريابي و تحقيق در بازار ، فنون بازاريابي و پيشبـرد فروش ، ارتقاي فـروش ، سمپلـينگ ، چـاپ و خدمات ديجيتالي ، ماشين هاي چاپ الكترونيكي ، تجهيزات و مواد اوليه ، طراحي بسته بندي ، طراحي و ايده پردازي ، تكنولوژي نور پردازي و چراغ هاي تبليغاتي ، صـنايع و تجهيزات نمايشگاهي و تبليغاتي ، معماري داخلي فروشگاه ها ، هداياي تبليغاتي ، هداياي تجاري ، رايانه و ماشين آلات مورد استفاده در صنعت تبليغات ، ماشين آلات ليزري ، تجهيزات و خدمات صوتي ، تصويري ، سينمايي و عكاسي و ماشين هاي اداري و تبليغاتي و تجهيزات مربوط ارائه مي شود .

همايش مباني تحقيقات بازاريابي ، سه كارگاه آموزش تكنيك هاي تبليغات و پيشبرد فروش از برنامه هاي جانبي دهمين نمايشگاه بين المللي تبليغات ، بازاريابي و صنايع وابسته است.

امروز همچنين بيستمين نمايشگاه بين المللي چاپ و بسته‌ بندي و ماشين‌آلات وابسته در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران گشايش يافت.

در اين نمايشگاه بيش از 500 شركت داخلي و خارجي از ايران و 15 كشور خارجي حضور دارند.

دراين نمايشگاه نيز شركت هاي داخلي و خارجي ضمن عرضه جديدترين و نوين ترين دستگاههاي چاپ ، دستگاههاي بسته بندي ، دستگاهها و تجهيزات كد گذاري ، دستگاههاي پلمپ صادراتي و كالاها و اجناس ويژه بسته هاي داخلي و صادراتي ؛ روش هاي نوين بسته بندي كالاها براي جذب مخاطبان و بازارهاي صادراتي را نيز ارائه خواهند كرد.

از ميان 500 شركت حاضر در اين نمايشگاه حدود 80 شركت خارجي و مربوط به 16 كشور چين، امارات، تركيه، اسپانيا، ايتاليا، كانادا ، كره جنوبي، هند، ژاپن، سوئد ، سوئيس ،انگلستان، اتريش، آلمان و فرانسه است كه جديدترين تجهيزات ، توليدات و خدمات خود را عرضه كرده اند.

اين نمايشگاه را شركت صنوف تهران و خدمات فني ايران با همكاري اتحاديه صنف چاپخانه‌ داران، اتحاديه ليتوگرافان، اتحاديه صحافان و انجمن كارتن ورق ايران ، در 10 سالن اصلي محل دائمي نمايشگاهها و در فضايي به وسعت 35 هزار متر مربع برگزار مي كند.

در اين نمايشگاه يك همايش علمي و چهار كارگاه تخصصي نيز در زمينه هاي مختلف صنعت چاپ و بسته بندي و نقش و جايگاه مهم آن در توسعه صنعتي و صادراتي كشور برگزار خواهد شد.

قرار است در چهار روز برگزاري بيستمين نمايشگاه بين المللي چاپ و بسته‌بندي و ماشين‌آلات وابسته؛ شش هيئت تجاري و بازرگاني از تركيه ، هند ، عراق ، افغانستان ، امارات و چين از آن بازديد كنند.

امسال نخستين بار در محل نمايشگاه ، آموزش پيشرفته اوپراتوري چاپ همزمان نيز ارائه مي شود و به متخصصان صنعت چاپ كشور كه در اين دوره چهار روز شركت مي كنند ، گواهي نامه برتر چاپ اوپراتوري داده خواهد شد.

علاقه مندان مي توانند از امروز تا يكم دي ، هر روز از ساعت 9 تا 17 با حضور در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران، از اين نمايشگاهها بازديد كنند.
نظر شما:
------------

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن