تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820223416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهم دي روز جدا شدن خالص از ناخالص در نظام بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نهم دي روز جدا شدن خالص از ناخالص در نظام بود
امام جمعه مشهد گفت: واقعه نهم دي نقطه عطفي براي انقلاب اسلامي است و بايد اعضاي ستاد مردمي گراميداشت اين يوم ا... ،با انگيزه خدايي اقدام به فعاليت كنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد آيت ا... سيد احمد علم الهدي در ديدار با اعضاي ستاد مردمي گراميداشت 9 دي استان خراسان رضوي با بيان اينكه جريان هاي سياسي شايد با انگيزه شخصي خود اقدام به فعاليت مي كنند، اما جمع شما با انگيزه خدايي كار مي كنيد، اظهار كرد:اين امتياز براي همه شما ثابت خواهد بود كه در حزب و در زمره ياران خدا قرار خواهيد گرفت و در اين صورت حتي شكست در اين مسير براي مردان خدا، قرار گرفتن در زمره طرفداران دين خدا قلمداد خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه جبهه اي كه در مقابل آن قرار گرفته ايد، جبهه نامرد خداست، عنوان كرد: حتي شيطان هم با همه خباثتش در مقابل خدا مرد بود ولي جبهه نفاق دشمنان نامرد خدا هستند كه با لباس دوستي مي آيند.

وي افزود: مشكل ما با جريان فتنه گر به قبل انقلاب و شروع تقابل بين ملي گراها و عناصر سكولار و بين متدينين در زمان ملي شدن و اختلاف بين دكتر مصدق و آيت ا... كاشاني برمي گردد؛ جريان ملي گرا از همان ابتداي قيام حضرت امام در مقابل امام ايستادند و موضع داشتند در جاهايي هم به نفع شاه و رژيم وقت در قضيه اصلاحات سخنراني داشتند.

در قضيه 15 خرداد اين جريان سكولار از حضرت امام شكست سختي خوردند ولي متاسفانه از خلأ حضور حضرت امام و تبعيد ايشان سوء استفاده كردند و برخي ها هم به اين‌ها به بهانه نفوذ در دانشگاه ميدان دادند.

آيت ا... علم الهدي با بيان اينكه خطر بزرگ اين جريان اين بود كه مي خواستند مسير انقلاب و پيروزي ملت را از دست امام و روحانيت خارج كنند، افزود: نخستين كار و درايت امام پس از بازگشت از پاريس طرد اين جريان بود، زيرا اين جريان از اسلام يك چيزهايي را قبول داشتند و به بسياري از چيزها اعتقادي نداشتند و در عين اينكه متدين بودند، تفكرات سوسياليستي و كمونيستي را با مباني حضرت امام ممذوج مي كردند و به دنبال تفكرات التقاطي خودشان بودند.

امام جمعه مشهد با اشاره به رفتارهاي التقاطي و نفوذ اين جريان در سال‌هاي بعد انقلاب عنوان كرد: يكي از درس‌هاي فتنه سال 88 نشان دادن چهره واقعي اين جريان و خالص سازي خط انقلاب بوده است.

آيت ا... علم الهدي با بيان اينكه عمده نظر حضرت آقا در بيان فتنه 88 به عنوان ظلم بزرگ اين است كه فتنه گران وسيله نفوذ و حضور غربي ها در داخل كشور شدند و در اين بين جريان هايي بودندكه وسط مانده بودند و در مقابل هجمه به ستون خيمه انقلاب سكوت كردند. امروز همين ها سعي دارند فتنه 88 را بپوشانند و به نام حفظ وحدت و رافت اين خيانت و ظلم بزرگ را به فراموشي ببرند تا خيانت و سكوت خودشان را توجيه كنند.

وي با تاكيد بر اينكه از جريان 9 دي بايد براي تخليص نيروهاي انقلاب استفاده شود، خاطرنشان كرد: معلوم نيست در آينده براي تخليص نيروهاي انقلاب بتوانيم فرصت ديگري  پيدا كنيم.

در ابتداي جلسه مجتبي مختاري، دبير ستاد مردمي حماسه نهم دي ماه گزارشي از برنامه هاي سال جاري اين ستاد در استان خراسان رضوي را ارائه داد./س

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن