تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802950809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس ستاد ديه كل كشور:وظيفه ستاد ديه كمك به آزادي زندانيان جرايم غير عمد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس ستاد ديه كل كشور:وظيفه ستاد ديه كمك به آزادي زندانيان جرايم غير عمد است
رئيس ستاد ديه كل كشور گفت: وظيفه اصلي ستاد ديه كمك براي آزادي زندانيان جرايم غير عمد است.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان به نقل از روابط عمومي دادگستري استان زنجان، اسدالله جولايي در جلسه ستاد ديه استان زنجان كه با حضور رئيس كل دادگستري استان زنجان، دادستان و اعضاي ستاد در دادگستري زنجان برگزار شد اظهار داشت: نعمت قرآن كريم براي انسان‌ها و زندگي سعادتمند، راهگشا است.

وي با اشاره به اينكه ستاد ديه كشور از سال 1369 با تلاش شهيد لاجوردي تشكيل و پايه گذاري شد كه يك اقدام بسيار ارزشمند است، اين اقدام خير و حسنه تا روز قيامت براي شخص و خيرين بركاتي خواهد داشت چرا كه بعد از شهيد لاجوردي بزرگان و مسولان ديگر تلاش‌هاي زيادي در اين ستاد انجام داده‌اند.

رئيس ستاد ديه كل كشور با اشاره به اينكه جلسات ستاد ديه كشور كه با حضور همه اعضا به طور منظم و منسجم برگزار مي‌شود، گفت: نظم و انسجام اين جلسات در كشور بي نظير است كه ثمرات بسيار خوبي نيز داشته است.

اين مقام مسئول رسالت اصلي ستاد را كمك براي آزادي زندانيان جرايم غير عمد برشمرد و گفت: اين كمك‌ها نبايد در ساير امورات هزينه شود و لازم است اين را هم يادآور شوم، هزينه‌هاي ستاد ديه و انجمن حمايت از زندانيان براي موارد ويژه خود اختصاص و صرف مي‌شود.

جولايي از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي از تعامل و همكاري خوب با ستاد ديه كشور خصوصا در كميسيون بودجه مجلس تقدير كرد.

وي ارائه آمار به موقع استان‌ها به ستاد مركزي، براي اطلاع از تعداد و نوع زندانيان جرايم غير عمد را خواستار شد و گفت: متاسفانه برخي استان‌ها در اين زمينه ضعيف عمل مي‌كنند كه نياز به بررسي و اقدام مجدانه است كه ما در مركز با پيگيري و جمع‌آوري اين آمارها براي ارائه گزارش به مسولان امر زمينه را براي اختصاص بودجه و تمهيدات لازم براي آزادي زندانيان بيشتر جرايم غير عمد را فراهم كنيم.

رئيس كل دادگستري استان زنجان نيز در اين جلسه گفت: خوشبختانه اعضاي ستاد ديه استان زنجان افرادي مومن و متعهد هستند كه به دليل جايگاه و مقام ويژه‌اي دارند مورد قبول مردم استان نيز هستند كه زحمات و تلاش‌هاي اعضاي ستاد موجب ايجاد آرامش در مجموعه زندان و زندانيان به ويژه در اعطاي مرخصي براي زندانيان كه بر اساس بخشنامه‌هاي رئيس قوه قضائيه كه امكان استفاده از مرخصي ندارند در طول سال دو تا چهار زندانيان در كنار خانواده هايشان در فضاي صميمي همراه با صرف شام حضور مي‌يابند.

جعفر گل‌محمدي با اشاره به اينكه با اقدامات ارزشمند ستاد ديه در راستاي كمك و مساعدت به مجموعه دادگستري استان در راستاي آزادي زندانيان جرايم غير عمد زمينه و فرصت براي رسيدگي به ساير پرونده ها فراهم خواهد شد.

مديركل زندان‌هاي استان زنجان نيز در اين جلسه با اعلام اينكه در بحث بودجه و كمبود وسيله نقليه و ارائه تسهيلات بانكي از طرف بانك‌هاي عامل مشكلاتي در ستاد ديه استان وجود دارد كه بايستي در راستاي رفع آنها بر اساس ضوابط چاره‌اي انديشيد.

علاء‌الدين كريمي خاطر نشان كرد: در 8 ماهه امسال 89 نفر از زندانيان جرايم غير عمد در استان زنجان با كمك‌هاي مالي ستاد ديه استان از زندان آزاد شدند.

انتهاي پيام/2308/ر

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن