تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819826123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يك شناور با شش خدمه از غرق شدن در خليج فارس نجات يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك شناور با شش خدمه از غرق شدن در خليج فارس نجات يافت
بوشهر - خبرگزاري مهر: رئيس جمعيت هلال احمر گناوه گفت: يك شناور و 6 خدمه آن از غرق شدن در خليج فارس نجات يافتند.

عبدالعلي صيادي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: يك شناور تجاري كه چهارشنبه‌شب با شش خدمه در خليج فارس با مشكل مواجه شده بود و در حال غرق شدن بود با تلاش‌هاي پايگاه امداد و نجات دريايي هلال احمر گناوه نجات يافتند و به ساحل برگشتند.

وي به تشريح اين حادثه پرداخت و اضافه كرد: يك فروند لنج باري‌ كه در 20 مايلي آب هاي ساحلي گناوه دچار نقص فني شده بود با مراجعه صاحب اين لنج به پايگاه امداد و نجات، بلافاصله امدادگران با استفاده از قايق نجات براي كمك اعزام شدند و عمليات امداد و نجات سه ساعت به طول انجاميد.

رئيس جمعيت هلال احمر گناوه ادامه داد: اين لنج تجاري شش سرنشين داشت كه اين سرنشينان به همراه لنج نجات يافتند و يكي از سرنشينان نيز دچاري بيماري بود كه امدادهاي اوليه پزشكي براي وي انجام شد و با سلامت به ساحل رسيد.

وي افزود: اين شناور در حال حركت به سمت كشور كويت بود كه تور ماهيگيري به پروانه موتور آن برخورد كرده بود و موتور را از كار انداخته بود و با توجه به وضعيت متلاطم دريا با مشكل مواجه شده بود و در حال غرق شدن بود.

رئيس جمعيت هلال احمر گناوه ادامه داد: به منظور آزادسازي پروانه موتور و حركت اين موتورلنج، غواصان هلال احمر در هواي سرد و توفاني زير آب رفتند و پروانه موتورلنج را آزاد كردند.

كد خبر: 2198848

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۱:۰۹

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن