تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819197295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضاي كميته پژوهش شركت نفت منطقه گيلان تقدير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اعضاي كميته پژوهش شركت نفت منطقه گيلان تقدير شدند
رشت – خبرگزاري مهر: طي مراسمي به مناسبت هفته پژوهش از اعضاي كميته اصلي و فعالان كميته‌هاي فرعي پژوهش شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه گيلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اين مراسم شامگاه چهارشنبه با حضور فردين چراجي مدير منطقه، معاونان، مسئولان و روساي واحدها و اعضاي كميته‌هاي اصلي و فرعي پژوهش منطقه گيلان در رشت برگزار شد.

مدير شركت نفت گيلان نيز در اين مراسم ضمن تقدير از فعاليت پژوهشگران كميته تحقيق و پژوهش منطقه بر تحقيق و تفكر در راستاي پژوهش هاي علمي، فني، تخصصي و همچنين اخلاقي و قرآني در راستاي امام شناسي، قرآن شناسي و تفكرات بسيجي براي استفاده از آن در امور زندگي روزمره تاكيد كرد.

فردين چراجي ضمن تاكيد بر شناسايي و اعلام گلوگاهاي منطقه از سوي تمامي كاركنان به ويژه اعضاي كميته پژوهش افزود: در راستاي صرفه جويي ريالي، اقتصادي و زماني، بالابردن سطح كيفي خدمات مورد ارائه و بهينه سازي فرآيندهاي عملياتي و ستادي منطقه بايد همه همكاران در قالب بذر پيشنهاد در نظام مشاركت، مقالات و يا پروپوزال هاي علمي و دانشگاهي، تحقيق و پژوهش و نتيجه تحقيقات خود را براي بهبود فرآيندها به مقامات بالاتر اعلام تا در تصميم گيري هاي كلان سازمان از آنها استفاده شود.

لگوري از فعالان بسيج منطقه گيلان نيز ضمن تقدير از تلاش تمامي كاركنان به ويژه اعضاي كميته پژوهش بر خالص سازي نيت پژوهش و تقرب به درگاه الهي تاكيد كرد و گفت: در هشت سال مبارزه و مقاومت عليه دشمن " دفاع " زماني موفق شد كه مقدس و با نيات خالص انجام گرفت.

عاطفه عاشوري دبير كميته پژوهش منطقه گيلان هم در اين مراسم ضمن قرائت پيام مدير عامل شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران گزارش يكساله كميته مزبور را به اجمال شرح داد و در نهايت از اعضاي كميته اصلي و فعالان كميته هاي فرعي پژوهش طي الواحي به امضاي مدير منطقه قدرداني شدند.

كد خبر: 2198845

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۱:۰۳

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن