تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819041728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اداره راه و شهرسازي بويين زهرا خبر دادآغاز عمليات روكش آسفالت محورهاي بويين زهرا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره راه و شهرسازي بويين زهرا خبر دادآغاز عمليات روكش آسفالت محورهاي بويين زهرا
رئيس اداره راه و شهرسازي بويين زهرا گفت: عمليات لكه‌گيري و روكش آسفالت محورهاي بويين زهرا آغاز شده است.


مجيد فرج‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بويين زهرا اظهار داشت: عمليات لكه‌گيري و روكش آسفالت محور «اميرآبادنو» به «تفك» به طول 14 كيلومتر از سوي پيمانكار طرح آغاز شده است.

وي طول محورهاي شهرستان بويين زهرا را 934 كيلومتر اعلام كرد و افزود: 383 كيلومتر از اين ميزان آسفالت و 551 كيلومتر نيز راه شني هستند.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بويين زهرا اجراي عمليات روكش آسفالت را جزو اولويت‌هاي راه و شهرسازي ذكر و تصريح كرد: با توجه به آغاز سرماي هوا روكش آسفالت مسيرهاي نزديك به كارخانه آسفالت زودتر صورت مي‌گيرد.

فرج‌پور اضافه كرد: در اين راستا البته در صورت ايجاد شرايط جوي پايدار عمليات اجرايي 40 كيلومتر روكش آسفالت تا پايان سال جاري به انجام مي‌رسد.

اين مسئول ادامه داد: جاده زين‌آباد تا چهارراهي سعيدآباد، ولدآباد و سخس‌آباد نيز در برنامه اجراي عمليات روكش آسفالت شهرستان بويين زهرا قرار دارند.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بويين زهرا از توقف اجراي عمليات لكه‌گيري و آسفالت 90 كيلومتر از راه‌هاي اصلي و فرعي شهرستان بويين زهرا خبر داد و افزود: اين عمليات كه از اوايل آذر ماه سال جاري آغاز شده بود بر اثر برودت هوا و بارش‌هاي زودهنگام برف ناتمام مانده است.

فرج‌پور از اتمام روكش آسفالت محورهاي روستايي ولي‌آباد به فيض‌آباد و صدرآباد به ولي‌آباد به طول 10 كيلومتر خبر داد و ابراز داشت: طرح روكش آسفالت 90 كيلومتر از محورهاي شهرستان بويين زهرا با 170 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني پيش‌بيني شده است.

انتهاي پيام/77005/ي30

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن